16:14:00

Ja i mój koń

Witajcie na tym blogu. 
Jestem Iga i interesuje się wieloma rzeczami,
w tym Star Stable. 
Kocham konie (inne zwierzęta też) <3
Tak jak pewnie większość osób, które interesują się tą grą.
W SSO nazywam się Sasha Bluestep,
a mój koń Skyqeen.

Do tego bloga założyłam specjalne konto.
Tu mam 5 lvl :) 
Mam też DOPIERO jednego konia,
ale dziś zamierzam kupić SR (Star Rider),
a więc kupię sobie jakiegoś kuca :)
Tylko piszcie w komentarzach,
czy złocistego, czy czarnego. 
Jeśli chcecie zobaczyć o które mi chodzi,
to mogę powiedzieć, że są one za
Fortem Pinta. Tam obok plaży xD


Oto ja. Wyglądam nie najgorzej co? xD

Imię: Sasha
Nazwisko: Bluestep 
Poziom: 5
Stajnia: Stajnia Morland


A tu mój koń :-)

Imię: Skyqueen 
Płeć: ogier
Poziom: 2

No i to chyba tyle ^^
Wieczorem może jeszcze napisze coś o SR ^^
Do kolejnego posta kochani :*



Brak komentarzy: