17:24:00

Nowe miejsce - dlaczego tam wcześniej nie byłam?

Cześć !

Jak pewnie wiecie miałam ostatnio przerwę,
za nią Was najmocniej przepraszam <3 
Już wakacje! :3 Jej! :> 

Dziś odkryłam nowe miejsce na wzgórzu w Jodłowym Gaju.

Nie jest to nowo odblokowane miejsce. 

Tak sobie myślę: czemu ja tego miejsca wcześniej nie widziałam?

Jest to miejsce bardzo tajemnicze i mrożące krew w żyłach ! :)

Takie miejsca właśnie lubię! :D


Miejsce na szczycie góry, bardzo ukryte miejsce.

Trudno jest się tam dostać..

Jest tam bardzo mgliście i przerażająco,

uwaga na wilki !!

Mogą zaatakować!

Na środku miejsca stoi drzewo.

Magiczne drzewo.

Gdzie to jest dokładnie? 


Niedługo na yt nagram filmik jak tam wejść (chyba xD) :)




Zbliżyłam się do wilka i mnie nie ugryzł! Jej! ;3








Magiczne drzewooo <3

To tyle ^^

Brak komentarzy: