00:10:00

Nowa ja.

Hej!

Ten post jest bardzo luźny, taki z nudów. Można powiedzieć, że chciałam Was
tylko poinformować o zmianie, którą wprowadziłam w wyglądzie mojej postaci.
Zmieniłam włosy na takie same tylko bardzo jasny blond. Makijaż także zmieniłam..
Hm... Jeżeli bym nie wiedziała, to sama siebie bym nie poznała xD
Mam zdjęcie, nie uwierzycie, że to ja! Wyglądam całkiem inaczej!
Hmmm... Podoba Wam się? Mi ta zmiana się podoba bardzo! :) Sądzę,
że przy takim wyglądzie raczej zostanę na dłużej.. :) Na początku nie byłam przekonana
do tych włosów i makijażu, ale teraz jednak wydają mi się śliczne :3


A nie mówiłam, że wyglądam całkowicie inaczej? 
Widzicie jak wiele może zmienić makijaż i włosy? A w sumie ten makijaż
w ogóle się nie zmienił, tylko oczy bardziej podkreślone, a włosy po prostu jasne,
a nie rudawe.. Dobra, ja kończę! Miłego wieczoru! <3

5 komentarzy: