16:11:00

Podsumowanie roku 2016

Cześć!

Jak już mówiłam w poprzednich postach, ten rok był pełen wrażeń.
Niespodzianek, wspaniałych aktualizacji... A ten rok w Star Stable był dla mnie 
wyjątkowy, ponieważ... W tym roku założyłam konto! Tak, bloga także.
Jestem tu od wiosny (lub końcówki zimy) i od tego czasu działo się tyle wspaniałych rzeczy!
Zrobiłam dla Was... I dla mnie... Kolaż. Kolaż najwspanialszych moich chwil (z Wami i nie tylko)
tego roku oraz ładne zdjęcia :) Chyba wszystkie pojawiły się w tym roku na blogu oprócz jednego ;)
Zobaczcie jak mi minął wspaniale ten rok!


Zdjęcia są wymieszane ;)

Maj 2016


Czerwiec 2016


Lipiec 2016


Sierpień 2016


Wrzesień 2016


Październik 2016


Listopad 2016


Grudzień 2016


W tym roku było także wiele wspaniałych aktualizacji. Największe z nich to:

Nowy teren - Południowe Kopyto
Nowy teren - Miasto Jorvik
Nowe stajnie
Wiele nowych i odnowionych ras (Fryzy, Sportowe Fryzy, Lipicany, Mustangi, Angliki i inne)

Jaka aktualizacja Wam się najbardziej podobała? Mi... Zdecydowanie Miasto Jorvik.

To na tyle! Wiem, że ten post nie jest zbyt duży, ale wiele musiałam godzin nad nim pracować.
Samo zrobienie kolażu zajęło mi 2 i pół godziny xd
No dobra, szczęśliwego Sylwestra!

4 komentarze:

  1. czuję ten fejm B) tak mnie tam dużo na zdj, czuję się słafna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuciłam praie wszystkie zdj jakie miałam, lel xD
      ~ Blu Szaszłyk

      Usuń
  2. Tak myślałam ze się skądś kojarzę. A ty z klb :D

    OdpowiedzUsuń