13:28:00

Mnóstwo zadań w Mieście Jorvik.

Cześć!

W dzisiejszej aktualizacji dostaliśmy wiele zadań z Miasta Jorvik. 
Pomagaliśmy w otwarciu kolejnego sklepu (tym razem na Placu Aideen),
zostaliśmy szpiegami oraz pomagaliśmy odnaleźć koleżanki dziewczynki, która
siedziała przed lodziarnią w Upadku Gubernatora, czyli dostaliśmy aż 4 różne fabuły
zadań w jednej aktualizacji. Niestety zawiodła mnie jedna rzecz. Myślałam, że wybije nowy
level, a okazało się, że te wszystkie zadania, których było dość dużo dodały bardzo mało PD...

No więc na początek zrobiłam najkrótsze zadania z Placu Aideen. 
Byłam bardzo ciekawa nowych czapek, a więc to zadanie wykonałam jako pierwsze.


Udałam się do Anni, która właśnie miała otworzyć swój nowy jedyny sklep z takim rodzajem
czapek w Jorvik. Była jej potrzebna nasza pomoc. Na początku wysłała nas na przystanek,
abyśmy przynieśli dla niej paczki. Następnie dostajemy od niej kolejne zadanie. Polega ono
na rozwieszeniu plakatów, aby mieszkańcy Placu Aideen dowiedzieli się o intnieniu
tego oto sklepu.


Gdy rozwiesimy już wszystkie plakaty Anni prosi nas, abyśmy przeszli się 
po Placu Aideen z różową czapką na głowie i abyśmy automatycznie zareklamowali 
jej sklep. Większość mieszkańców zachwyciła się czapką i pytała gdzie taką można kupić.


W podzięce dostajemy różową czapkę ze sklepu i to całkiem za darmo!
Na tym kończy się przygoda z zadaniami ze sklepu z czapkami,
ale kupić taką czapkę możemy kupić kiedy tylko chcemy. Wszystkie czapki kosztują
około 90 SC (w Jorvik City są takie drogie rzeczy... :\).
   
 -------------------------------------------------

Kolejne zadania jakie wykonałam były także na Placu Aideen, abym nie wracała się 
w tą i z powrotem. Zadania polegały na tym, aby zadowolić zasmuconego Pana Konrada
gołębiami, które powoli znikają z Placu Aideen. 


Pana Konrada napotykamy przy fontannie. Siedział i był bardzo zamyślony,
zmartwiony. Brakowało mu gołębi, których kiedyś w Mieście Jorvik
było bardzo dużo. Niestety mieszkańcy na nie narzekali i próbowali je zlikwidować. 
Na początek prosi nas o nakarmienie ptaków po czym daje nam ziarno, a my rozsypujemy
je w okół placu. Jego pomysł zadziałał. Teraz liczba gołębi na placu trochę się powiększyła,
ponieważ kilka ptaków przyleciało... Się najeść xD (brakowało mi jakiegoś słowa, ehhh xd)


Następnie musimy posprzątać po gołębiach, aby mieszkańcy znowu nie chcieli 
się ich pozbyć. (jeszcze coś tu było, ale nie pamiętam, więc... xD) W podzięce za wszystko 
Konrad daje nam owoce, którymi możemy nakarmić naszego konia. 

-------------------------------------------------

Kolejne zadanie jakie wykonałam to zadanie z Tajemniczą Postacią, która znajdowała
się za Lodziarnią Leonadra w Upadku Gubernatora. 
Tajemnicza Postać stała pomiędzy krzakami i obserwowała jakąś osobę. 
Gdy podchodzimy do niego wtajemnicza nas w sprawę.



Opowiada nam, że coś złego dzieje się w Mieście Jorvik o czym mieszkańcy nie wiedzą.
Mówi nam też, że on jest tajnym szpiegiem Zero Zero i chce uratować Jorvik City,
Po tym zabiera nas na Molo 13. 
Tam każe nam przejść tor. Gdy przejdziemy go dobrze zostaniemy tajnymi szpiegami.


Po ukończeniu ,,sprawdzianu'' na szpiega wracamy razem z Zero Zero do Upadku Gubernatora.
Dalej szpiegujemy tajemniczą osobę, lecz niestety nie możemy znaleźć dowodów, 
że nie jest po prostu normalną dziewczyną. Po tym wszystkim Zero Zero odchodzi.
Jak myślicie, co będzie dalej? Tajemnicza dziewczyna okaże się normalna,
czy jednak Zero Zero dobrze podejrzewał? 

-------------------------------------------------

Kolejne i ostatnie zadania jakie wykonałam dotyczyły dziewczyny o imieniu Sierra,
która umówiła się z koleżankami w lodziarni, lecz niestety jej znajome zgubiły się po drodze.
(Nie robiłam zdjęć, bo tak :P)
No więc pierwszym (i ostatnim xD) zadaniem jest poszukanie koleżanek Sierry, gdzieś w Jorvik City.
Wiele osób miało z tym problem (ja też, dzięki Kate xdd <3), więc powiem, że jedna znajduje się
za domem na przeciwko ,,biura Star Stable'' (czyli koło tunelu na lewo od lodziarni jak stoisz do jej wejścia tyłem, przy tunelu), a druga na przystanku na Placu Aideen. Mam nadzieję, że pomogłam :)
Gdy już je znajdziemy musimy zaprowadzić je do Sierry. W podziękowaniu dostajemy lody
(które i tak wywaliłam, bo tylko miejsce w inwentarzu zajmują xd). 

To tyle z zadań. Jako bonus powiem jeszcze, że na FB Star Stable (Pani Ola xDDD) napisało,
że dziś zobaczymy zajawkę i abyśmy mieli oczy szeroko otwarte, aby jej nie przegapić.
Jak myślicie, bo będzie się znajdować w zajawce? Ja myślę, że może mieszkania,
abyśmy mogli gdzieś wstawić te meble z zadań xdd Ale swoje zdania możecie pisać
w komentarzach ;) 






4 komentarze:

  1. oooo no nie mogę nowy post się pojawił xDDDDDDDD. Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal się zastanawiam co będziemy mogli robić w tej apce z zajawki :B

    OdpowiedzUsuń