11:59:00

Haflingery już w tą środę!

Hej! 

Dziś przygotowałam dla Was posta nawiązującego do nowej rasy koni w Jorvik - Haflingerów. 
Pierwszego kwietnia zespół SSO napisał trochę o nich na Instagramie.
Większość graczy uważała, że to żart z okazji Prima Aprilis, ale jednak nowa rasa okazała się fatkem 
i wczoraj dostaliśmy zajawkę w postaci filmu. Już wiemy, że nowa rasa koni w SSO
zostanie dodana w tą środę (5. kwietnia).


Ja, gdy oglądałam film byłam zaskoczona tymi końmi.
Są bardzo podobne do tych w realu oraz mają przepiękne grzywy. 
A teraz popatrzcie jeszcze raz na film i porównajcie Haflingery w SSO,
do tych prawdziwych. 




Zespół SSO na prawdę się postarał, ponieważ rasa jest bardzo podobna.
Nawet jeśli nie wiedziałabym, że to Haflingery, to i tak bym pewnie zgadła.
Ja z niecierpliwością czekam na nową rasę, jak już mówiłam pojawi się w tą środę.
A jak Wam podoba się nowa rasa?

1 komentarz: