21:44:00

Sesja z nowym koniem.

Cześć ! c;

Ostatnio na blogu nie ma zbyt wielu postów, ale kompletnie nie wiem o czym pisać,
chociaż jest jeden temat, który chciałabym poruszyć, ale stwierdziłam, że nie ma sensu pisać
osobnego posta na jedną małą nowinkę. A więc jak pewnie większość z Was już wie,
w grze pojawiła się nowa, 90. gwiazdka. Znajduje się ona w Upadku Gubernatora 
i nie jest jakoś bardzo ukryta, ponieważ łatwo można ją ujrzeć. Widać ją już na pierwszy rzut
oka, ponieważ przemieszcza się razem z zielonym autem. Ale przejdźmy już do tematu posta.
Przygotowałam dla Was sesję. Chciałam w niej przy okazji zaprezentować mojego nowego konia,
o którym jeszcze tutaj nie wspominałam. Jest to Morgan o starej budowie.
Większość graczy nie lubi koni, które były na początku Star Stable. Są to konie ''budowy startowca''
i wszystkie ich rasy wyglądają tak samo. Ja nie jestem w tej większości i nawet lubię takie konie.
Mam do nich trochę sentyment, ponieważ każdy z nas na podobnym koniu zaczynał swoją
przygodę ze Star Stable, a gdy wsiądzie na tego konia znów może poczuć się jak gdyby zaczynał
grę. Dziwne, że to takie przyjemne uczucie. 


Gdyby ktoś był zainteresowany kupnem takiego konia, to kupiłam
go w Winnicy za ponad 500 SC. Ogólnie jest to tani koń.


To jest zdecydowanie moje ulubione zdjęcie z tej sesji.
Widać na nim przepiękny krajobraz na chłodniejsze, górskie tereny Jorvik.




No chyba na tyle. Nie mam pojęcia kiedy będzie następny post,
ponieważ jak już mówiłam nie wiem o czym pisać. Jeśli znajdę jakiś
ciekawy temat na nowego posta, może będzie jutro, ale nie obiecuję.
Miłego wieczoru, kochani! c;

Brak komentarzy: