00:21:00

Miodek i Shadow Jokers.

Cześć!

Ten post jest krótki, taki informacyjny. Dziś zmieniłam serwer
na Miodek, czasem dobrze jest zmienić otoczenie. Aktualnie na tym serwerze
mnie znajdziecie, ale na Rainbow River będę pojawiać się przynajmniej dwa razy w tygodniu,
ponieważ znam osoby, które nie chciałby zmienić serwera, a nie chcę kończyć znajomości.
Nie chciałam zostać ''bez klubowa''. Pomyślałam, że jeśli już jestem na Miodku
chciałabym dołączyć do Shadow Jokers. Był i jest to mój ulubiony klub, najlepszy w którym byłam
(bywały takie, w których nie byłam na ani jednym spotkaniu). Panuje tam miła atmosfera,
mam tam wiele koleżanek, które poznałam właśnie dzięki temu klubowi, a teraz,
jak już jestem na Miodku, mogę odnowić z nimi przyjaźń. Tak szczerze to tęskniłam
trochę za tymi osobami, które poznałam na serwerze Honey Valley.
Szkoda, że większość porozchodziło się po różnych serwerach. Ale miło porozmawiać
znów z osobami, z którymi nie rozmawiało się kilka miesięcy. 
Tak więc (wracając do tematu), wróciłam z powrotem do Shadow Jokers.
Ucieszyłam się, że wszyscy tak miło mnie przyjęli. c;
Razem ze mną na Miodek zabrałam także Kate xd Ona już chyba latała za mną
po wszystkich serwerach XD


To na dzisiaj tyle. Na jutro spróbuję przygotować dłuższy post.
Dobranoc kochani! <3



2 komentarze:

  1. "Jeśli chcesz skopiować treść mojego bloga (także zdjęcia),
    proszę o nie robienie tego, bez mojej zgody."
    Jeśli chcesz, żeby nikt Ci niczego nie kopiował, masz tu HTML/JavaScXript:

    function disableSelection(target){
    if (typeof target.onselectstart!="undefined") //IE route
    target.onselectstart=function(){return false}
    else if (typeof target.style.MozUserSelect!="undefined") //Firefox route
    target.style.MozUserSelect="none"
    else //All other route (ie: Opera)
    target.onmousedown=function(){return false}
    target.style.cursor = "default"
    }
    disableSelection(document.body)

    Wystarczy, że to wkleisz w HTML/JavaScript i nikt Ci niczego nie skopiuje z bloga, ja już to użyłam na swoim ;D Tylko we wszystkich słowach "scXript" wykasuj X bo bez tego nie pozwoliło mi opublikować tego komentarza XD
    No i jeszcze przepraszam za tamto, wiesz o co chodzi :c

    OdpowiedzUsuń