00:56:00

Cofnijmy się w czasie i powróćmy do początków gry...

Cześć!

Tak. Zapewne każdy pamięta czasy, w których jeździło się na Jorviku Goroącokrwistym
i marzyło o odblokowaniu Wzgórza Nilmera czy Fortu Pinta... Mhm. To były czasy. 
Założę się, że nie każdy z nas odkrywał Jorvik na koncie, na którym gra teraz.
Na przykład ja. Moje pierwsze konto to Rose Greenmore. Moje drugie konto
(na którym gram obecnie) założyłam dopiero po kilku miesiącach gry w Star Stable.
To właśnie na Graychaster (mój Jorvik Gorącokrwisty) odkrywałam Moorland. 
Dziś pozwoliłam sobie powrócić na to konto i przenieść się w czasie do marca 2016 roku. 


Kiedyś brak Star Rider było dla nas normalne. Nie wiedzieliśmy, jak to jest jeździć
na Fryzyjerczyku, czy kupować ubrania w Jcp. 
Pamiętam jeszcze, jak marzyłam, aby dostać się do Zamku Srebrna Polana...
Myślałam, że jak odblokuję Wzgórze Nilmera, wtedy będę mogła wejść do ogromnego
budynku. Niestety... Musiałam jeszcze trochę poczekać.


Moorland? Teraz bywam tam dość rzadko, choć tam poznawałam się z tą grą.
Nie myślałam, że zajdę tak daleko. Wtedy dla mnie 13 level był ogromy,
a piękny i szybki Kucyk Jorvik - nie do zdobycia. Tak. Wtedy kucyk wydawał się taki szybki.


Wy też kiedyś nie wiedzieliście, co to skakanie, czy stajnia macierzysta? Bo ja tak. ;p
Pamiętacie karmienie konia ''na zapas'', czy też strach zostawienia konia, aby nikt go Wam
 nie ukradł? XD



Kiedyś, co wieczór stawałam na plaży Moorland, odwrócona przodem
do pięknego Fortu Pinta. Marzyłam, aby się tam dostać... To było na trzecim levelu XD
Dziwne czasy... Dla każdego (chyba xd) takie piękne... Dobrze kojarzymy sobie
początki gry, brak SR... A wtedy byliśmy smutni, że nie mamy Kuca Walijskiego...


Brak cyrku. Kiedyś całkiem normalny. Te czasy, w których jeden mały płotek
dzielił nas od reszty świata. Świata dla Star Rider... xD
Albo jak mi się nudziło, to bawiłam się, że mój koń to samochód, jeździłam prawą stroną
drogi i stawałam na skrzyżowaniach xd

Zdjęcia zrobiłam na moim starym koncie: Rose Greenmore.

A jak Wy pamiętacie swoje początki gry? A może sami jesteście jeszcze początkującymi?
 Możecie chwalić się w komentarzach! A teraz się z Wami już żegnam, dobranoc!



Brak komentarzy: