21:10:00

TOP 5: Moje ulubione rasy koni w Star Stable.

Witajcie ponownie!

Przygotowałam dla Was kolejne TOP 5, tym razem z moimi ulubionymi
rasami koni (kuce się także wliczają) w grze Star Stable. Mam wiele takich ulubionych ras
w SSO, więc trudno było wybrać pięć. Wybrałam te, które lubię najbardziej. 
Nie będę przedłużać, zaczynajmy! Zaczniemy od miejsca piątego, jak przystało. xD

Miejsce 5


Konie Lipicańskie 

Wprost uwielbiam ich lewadę. Świetnie nadają się do zdjęć. Nie jeżdżę na nich 
jakoś bardzo często, ale muszę przyznać, że lubię je. Muszę zacząć wsiadać na ich
grzbiety częściej. Kiedyś nie lubiłam Lipicanów, ale przekonałam się do nich (jak to ja XD).

Miejsce 4


Haflingery

Jest to rasa nie tak dawno dodana do Jorvik. Są przesłodkie. Choć malutkie
i tak je kocham. Mam aktualnie dwie maści i zamierzam kupić trzecią.
Zwykle nie przepadam za małymi konikami, ale w tej rasie się zakochałam. Są super.

Miejsce 3


Mustangi

Awww... Wy też je lubicie? Tak jak w Haflingerach - zakochałam się w nich.
Lubię ich dębowanie, które jest całkiem podobne do lewady. Ich maści są cudne
i mam większość z nich. Uwielbiam sesje na tej cudnej rasie. 

Miejsce 2


Konie Fryzyjskie 

Są to dość wysokie jak na SSO konie, dlatego szczególnie dobrze sprawują się
w opcji nowej kamerki, świetnie je wtedy widać. Fryzy są według mnie takie
królewskie, wyrafinowane. Tak mi się kojarzą. Kocham na nich jeździć i robię
to prawie codziennie. Tak samo jak Fryzy w grze, kocham także te w realu.
Ogólnie uwielbiam tą rasę.

Miejsce 1


Kuce Islandzkie 

Eeeee... Przecież nie lubię kuców. ;-; Ale te kocham!
Ich grzywa jest piękna, jak one całe. Od zawsze (jak nie miałam Epony) marzyłam,
aby kupić choćby jednego. A teraz mam kilka i często na nich jeżdżę.
Kocham ich tölt. Całe są przecudowne. Ale w realu nie koniecznie lubię Kuce Islandzkie.
W Star Stable o wiele bardziej mi się podobają.

A jakie są Wasze ulubione rasy w Star Stable i w rzeczywistości?
Śmiało, możecie pisać w komentarzach, bardzo chętnie poczytam.
Chciałam także przypomnieć o Q&A. Na pytania będę odpowiadać już za kilka dni!
Na pasku bocznym możecie znaleźć post, pod którym możecie zadawać swoje pytania.
Miłego wieczoru! 



Brak komentarzy: