18:01:00

Zaproszenie na rajd SSO'wych blogerek i Youtuberek!

Cześć!

Dziś chciałam zaprosić Was na rajd, który organizuję!
Zapraszam na niego różne blogerki i Youtuberki (znane i mniej znane)!
Jesteś zainteresowany i chcesz poznać mnie lub którąś z zaproszonych przeze mnie blogerek?
Wystarczy, że pojawisz się na tym rajdzie! relacje z rajdu znajdą się tutaj na blogu 
(będę robić zdjęcia), być może będzie także nagrywany (jeśli do tego czasu uda mi się sprawić
nowego laptopa)! Kto wie, może jakaś inna blogerka będzie też zdawać z niego relacje?


Rajd odbędzie się 29 czerwca, o godzinie 17:00, na serwerze Cookie Valley.
Wszyscy spotykamy się w Wiosce Jodłowy Gaj, przy wejściu do stajni. 
Zapraszam każdego, ponieważ oprócz tego, że spotkacie wiele blogerek i Ytuberek,
to jeszcze będziecie się świetnie bawić uczestnicząc w potężnym rajdzie! 
Możecie zabrać ze sobą znajomych, czy nawet całe kluby! Do zobaczenia za niecałe dwa tygodnie!



6 komentarzy:

  1. Hej!
    Po raz kolejny zostałaś nominowana przeze mnie do challenge'a. Tym razem jest to "Movie Scene Challenge". Więcej informacji znajdziesz tu:
    http://starstable-danio.blogspot.com/2017/06/movie-scene-challenge.html

    Miłej zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. I masz mini błąd w zaproszeniu.
      'Zaproszone są ponad 45 blogerki i Youtuberki'.
      Prawidłowo 'Zaproszonych jest ponad 45 blogerek i youtuberek.

      Usuń