01:09:00

Kolejna zajawka odnowy koni startowych!

Dzień dobry!
A w sumie już dobranoc...

Dziś otrzymaliśmy kolejną zajawkę od zespoły SSO na instagramie!
Nie jest to już zamazany obraz lecz dobrze widoczny obrazek... Hm. Czyli wszystko już pewne!
Teorie graczy się sprawdziły. Na zdjęciu umieszczonym w internecie mamy widniejącego
Jorvika Gorącokrwistego, a jako ciekawostkę powiem Wam, że znajduje się on na Wzgórzu Nilmera
(co pewnie nie tylko ja zauważyłam, jestem tego jak najbardziej świadoma).
Myślę, że jest to także dla nas podpowiedź, że to właśnie odnowione startowce, ponieważ
Wzgórze Nilmera jest jednym z miejsc udostępnionych dla członków nie posiadających Star Rider.


Tak więc, wiemy już na 100%, że niedługo w Jorvik pojawią się odnowione konie startowe .
Jak Wam podobają się w nowej odsłonie? Ja zdecydowanie jestem nastawiona na TAK!
Są odnowione, ale jednak zachowały dawny wygląd i nasze wspomnienia z początków gry
nie wygasną! Dalej będą to nasze sentymentalne koni, o wielkim znaczeniu w grze,
ale są po prostu mniej... Kanciaste? Tak, zdecydowanie.
Te konie niewiele się zmieniły, wyglądają tak samo, tylko mniej pikselowo.

Nie zapomnijcie, że jutro na stronie Starstable.com pojawi się ogłoszenie,
nie przegapcie (być może pojawi się na tym blogu coś o nim, zależy o czym
 ono będzie / jaką będzie miało treść ;))!

W komentarzach piszcie, jakie jest Wasze zdanie na temat odnowy koni startowych.
Ja się już z Wami żegnam, dobranoc (dzisiaj 10 - pojutrze mam urodzinyyy xd)! <3



Brak komentarzy: