21:57:00

Powrót do Pandorii i magiczne konie!

Hej!

Jest tu jakaś żywa dusza jeszcze? Znów dość sporo czasu mnie tutaj nie było. ;\ Przepraszam, ale wiecie... Szkoła itp... A poza tym nie miałam za bardzo weny, ani nawet chęci do pisania bloga, a nawet grania w SSO. Ostatnio miałam wrażenie, że już wyrosłam z tej gry, ale jednak powracam
z entuzjazmem i ochotą na grę w koniki! :D 

Ok, ok. Nie będę już przynudzać, bo zapewne nie po to tutaj się przytoczyliście.
Przejdźmy więc do właściwego tematu posta, a mianowicie najnowszej aktualizacji.
Dzisiaj (jak już pewnie się domyślacie po przeczytaniu tytułu posta), jak i przez najbliższe dni mamy okazję kolejny raz udać się do różowego świata - Pandorii! Pewnie teraz myślicie, że Zespół zdecydował się, na dodanie nowych questów z głównej fabuły. Jeśli tak, to jesteście w głębokim blędzie. Na zadania niestety musimy jeszcze poczekać, ale jak narazie w Jorvik siła pandoriańska jest tak silna, że portale do tego świata same otwierają się w różnych miejscach wyspy, a na dodatek każdego dnia w innym miejscu. A więc poszukiwania czas zacząć!


Ja już znalazłam dzisiejszy portal, a Wy?

Do Pandorii możemy wejść tylko i wyłącznie z Jorvikiem Gorącokrwistym.
Możemy także wybrać się tam z przyjaciółmi - razem pozwiedzać tą magiczną krainę,
a nawet urządzić piknik.


Aby odnaleźć portale musimy wykonać wszystkie dostępne zadania z głównej fabuły, które do tej pory były dodawane we wcześniejszych aktualizacjach. Krócej (i jaśniej) mówiąc musieliśmy już wcześniej wybrać się dwa razy do tego świata w zadaniach. 

Oprócz portali do Pandorii możemy kupić dzikie magiczne konie, które prawdę mówiąc zostały dodane już w tamtym tygodniu. Będą one dostępne u Garrego w Jodłowym Gaju do następnej środy.




2 komentarze: