23:09:00

Wiewiórki w Zielonej Dolinie.

Hej!

W tym tym tygodniu w aktualizacji dodano trzy nowe umaszczenia najbardziej milusińskich zwierząt do toreb! Wiecie już o jakie zwierzątka chodzi?
Są to trzy przeurocze wiewiórki, z którymi będziemy mogli przeżywać resztę cudownych przygód na Wyspie Jorvik! 
Nowe wiewiórki znajdują się w Urodzajnych Hrabstwach, a dokładniej nieopodal Farmy Złot Ostroga, zaraz przy wjeździe do Zielonej Doliny.


Doreen ma dla nas trzy kolory zwierzaków. Każdy z nich kosztuje 249 SC. 
Aby zdobyć jedną z wiewiórek wystarczy odbyć krótką rozmowę z dziewczyną.


Wszystkie wiewiórki można wozić ze sobą w torbie, ale także wypuścić ją na wolność.

Oprócz nowych włochatych przyjaciół do kupienia, dodano też dzikie wiewiórki, które można spotkać w Zielonej Dolinie. Są one dosyć płochliwe i trudno je znaleźć, jednak jest to możliwe.
Ja jedną spotkałam, ale niestety uciekła mi z pola widzenia i nie zdąrzyłam zrobić jej zdjęcia.

Czy to już wszystko w tej aktualizacji? Nie! 
Zespół Star Stable postanowił dodać do gry także parę nowych odgłosów. Z tych, które zauważyłam jest to m.in. nowy dźwięk kopyt, delikatne odgłosy ogłowia podczas jazdy, a także trochę nowych śpiewających ptaszków w lasach Jorviku. Jeśli chodzi o nasze stajnie, to pojawił się też nowy odgłos otwierania szafy. 

To na tyle w tym poście. 
Podoba Wam się ta aktualizacja? Która z wiewiórek jest Waszym faworytem?
Możecie dać znać w komentarzu! Ja tym czasem się już żegnam i życzę miłego weekendu!

Brak komentarzy: