23:46:00

Nowy Rok, nowe pomysły

Rok 2021 powoli dobiega końca. Przyjmuję sobie następny rok jako czystą kartę, nowy rozdział. W Nowym Roku, oprócz prywatnych postanowień, chciałabym coraz to bardziej starać się przy prowadzeniu bloga, ulepszyć go. Mam nadzieję, że wszystko przebiegnie zgodnie z planem i Wam tez tego życzę! Aby rok 2022 był jeszcze lepszy niż poprzedni, abyście spełnili wszyściutkie swoje postanowienia, a nawet marzenia. Abyście doskonalili siebie i sprawiali, że z dnia na dzień życie będzie piękniejsze, bo to my tak naprawdę jesteśmy panami swojego losu. Oprócz tego chciałabym Wam ogromnie podziękować, że mimo 4-letniej przerwy na blogu jesteście tutaj ze mną. Nawet nie wiecie, jak bardzo motywują mnie Wasze komentarze i obecność tutaj. 

Skoro już to powiedziałam, a bardzo chciałam to zrobić, możemy przejść do tematu dzisiejszego posta. Przygotowałam listę pomysłów, jak twórcy mogliby jeszcze bardziej ulepszyć grę w 2022 roku. Bardzo długo się nad tym zastanawiałam, zbierałam swoje pomysły, pytałam innych graczy. Zachcianek możemy mieć dużo, jednak starałam się, aby lista była jak najbardziej realna. 

  • Odnowione Morgany i Shire

Ten podpunkt idzie na pierwszy rzut, ponieważ jest to rzecz, której najbardziej nie mogę się doczekać. Morgany do gry zostały dodane jako drugie w kolejności koni z nowymi animacjami (wcześniej wszystkie rasy wyglądały dosłownie tak samo), czyli wyglądają niezmiennie od 2015 roku. Pierwsze były American Quarter Horse, które jak wiemy, zostały już odnowione. Czy to oznacza, że zbliża się też pora na Morgany? Całkiem możliwe! Uwielbiam ich aktualną wersję, jednak przydałaby się im drobna renowacja. Jestem bardzo ciekawa, jak mogłaby wyglądać ich nowa generacja.

Jeśli chodzi o Shire, równie długo się nie zmieniają, bo od 2016 roku. Na standardy starej grafiki pewnie wyglądały dobrze, pamiętam, że kiedy zaczynałam grać, bardzo mi się podobały. Teraz jednak porównując je do nowszych koni, wyglądają bardzo sztucznie, plastikowo. Myślę, że im też przydałoby się nadać nowe życie.

  • Mistrzostwa w Mistfall

W Star Stable brakuje mi jakiś nowych mistrzostw, a szczególnie w Mistfall. Nie mam pojęcia, dlaczego Zespół trochę od nich odszedł. Mimo dodawania nowych terenów, nie pojawiają się, a wszystkie te, które mamy teraz, po tych wszystkich latach ich istnienia, robią się ciut nudne. Chętnie spróbowałabym czegoś nowego.

  • Mieszkania

Przytoczę tutaj pomysł, który zrodził się już parę lat temu nie tylko w głowach graczy, ale także twórców gry. Wszystko szło w dobrym kierunku, zostały już nawet dodane do gry sklepy z meblami. Niestety wciąż w ich drzwiach widnieje napis ,,otwarcie wkrótce'' i nie wiadomo, kiedy nadejdzie ten czas i czy w ogóle nadejdzie. Od samego początku byłam bardzo podekscytowana tym zamysłem, ale niestety wydaje się, jakby Zespół o tym zapomniał. Taki projekt jest zapewne dużym przedsięwzięciem, ale spanie z koniem w jednym boksie jakoś średnio mi się widzi. Gdyby jednak cud się zdarzył i weszłoby to w życie, fajnie byłoby, gdyby nasze pokoje mieszkalne znalazły się w do tej pory bezużytecznych pomieszczeniach naszej stajni. Można by było gdybać przez pół dnia nad fajnymi rozwiązaniami, które świetnie urozmaiciłyby i urealniły rozgrywkę. Na przykład wystrajanie swoich wnętrz po swojemu, zapraszanie znajomych na kawę. 

  • Odnowa Zachodniego Przylądka

Dolina Złotych Wzgórz zmieniła się trochę od czasu jej powstania. Nareszcie wymieniono kanciaste drzewa, na coś bardziej przyjaznego dla oka. Jednak Wioska Zachodniego Przylądka wygląda tak samo od 9 lat. Ma w sobie ogromny urok i osobiście mam z nią związanych wiele bardzo dobrych wspomnień, jednak jestem niesamowicie ciekawa, jak mogłaby wyglądać w jej nowej odsłonie. 

  • Nowa funkcja w aparacie

Aparat sam w sobie jest cudowną funkcją, myślę, że w szczególności dla osób prowadzących bloga. Pamiętam jeszcze czasy, w których go nie było. Jedynym rozwiązaniem było zrobienie screena całego ekranu, razem z interfejsem. Jeśli chciało się, aby zdjęcia wyglądały choć trochę dobrze, trzeba było dość mocno popracować przy przeróbce. Funkcje z wyostrzeniem naszej postaci, czy też ukryciem jej, jest uwierzcie, że prawdziwym zbawieniem dla blogera, jednak jest jedna rzecz, której mi okropnie brakuje. Mianowicie jest to ukrycie innych graczy, tak aby nie było ich widać w tle. Jeśli Zespół dodałby taką opcje, byłabym po prostu w niebie.

A Wy, jakie macie pomysły? Jeszcze raz - wszystkiego dobrego!

Sasha

3 komentarze:

  1. Angelica Machearth30 grudnia 2021 00:06

    Super pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym jeszcze chciała odnowienie magicznych koni, takich, jak Nixie czy Whinfell, bo kuce islandzkie już zostały odnowione, a w przypadku Shire to tylko kwestia czasu. Uwielbiam mojego karego Whinfella z Twierdzy Galopującego, to jeden z moich ulubionych koni i bardzo chciałabym go zobaczyć w odnowionej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym jeszcze zaproponowala odnowe pintabianow

    OdpowiedzUsuń