17:44:00

Hello Autumn !

Hello !

Jak zapewne już wiecie, lub może nie, dziś jest pierwszy dzień
kalendarzowej jesieni. Chyba uczyliście się tego w szkole ;)
22 września to pierwszy dzień jesieni. Tak, na pewno będziemy
tęsknić za latem, za upalnymi południami, lodami i zimnymi napojami.
Oczywiście jesień także ma swoje zalety. Czyż nie piękne są żółto-czerwone 
drzewa, czy piękne, zimne słońce na niebie. Przecież to też jest piękne! 
Tak, na prawdę kocham lato, ale pociesza mnie to, że już niedługo
Boże Narodzenie ! Dlatego jesień też jest fajna :3 
Ale na razie czekam na Halloween! Nie obchodzę, ale fajna atmosfera :)
Dobrze, przejdźmy do rzeczy. Przygotowałam dla Was sesje
w Lesie Złotych Liści, taką jesienną :) 




W sesji specjalnie ubrałam się jesiennie.
Ubrałam kurtkę oraz wybrałam brązowe wyposażenie dla konia.
Koń także jest brązowy. Co do konia, jest to jeden z nowych koni,
których Wam nie pokazałam. To jest Anglik z Księżycowego Sierpa (z Epony).



Mam nadzieję, że sesja się spodobała, ponieważ planowałam
ją już dawno temu. Lubicie jesień? Ja tak w sumie średnio, 
bo jak są deszczowe dni, to nieee, ale jak są zimne, lecz
słoneczne dni, wtedy je uwielbiam. Ja cieszę się, że jest jesień,
ponieważ w tym roku miałam już trochę dosyć lata :\
To tyle, nadal naprawiam komputer i raczej jeszcze długo będę to robić,
ponieważ nic nie da się chyba zrobić, będę musiała kupić nowy :\
Pierwszy post w jesieni, a teraz już żegnam ! :)

5 komentarzy:

  1. Ja smutam że nie Lato nas żegna :c . Powracają mrozy i ciągle opady deszczu więc dla mnie jest super ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi nie jest jakoś wesoło, ale przecież takie życie. Trzeba się pogodzić, a ja próbuje patrzeć na jesień pozytywnie :)

      Usuń
    2. Tak :") . Sasha , spotkamy się w jakiś dzień ? Dawno ciebie nie widziałam :c .

      Usuń
  2. Ja smutam że nie Lato nas żegna :c . Powracają mrozy i ciągle opady deszczu więc dla mnie jest super ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Sasha to ja Cali wejdziesz na Miodek ? Cali C:

    OdpowiedzUsuń