19:43:00

Wesołych świąt!

Hej!

Już jutro pierwszy grudnia, a więc święta tuż, tuż! Jutro na blogu pojawi się już kalendarz adwentowy (tak jak w tamtym roku), ale nie tylko tutaj zapanuje świąteczny klimat! 
Wczoraj w aktualizacji dodano świąteczne dekoracje i zadania, ale trochę, a nawet BARDZO różniące się od tych corocznych!

Narazie nie zanosi się na białe święta w Jorvik. Mikołaj zaczął się tym martwić, ponieważ co to za Boże Narodzenie bez śniegu! Aby nie ulec świątecznej katastrofie postanowił ZAPROSIĆ NAS DO SWOJEJ WIOSKI! Świętego Mikołaja może odwiedzić każdy gracz, nawet ten, który nie posiada Star Rider. Jak to zrobić? 
Na początek musimy udać się w miejsce, gdzie wylądowały sanie, razem z elfami, które się w nich znajdują. Takowe sanie możemy odnaleźć w:
- Moorland 
- Fort Pinta
-Valedale 
-Jodłowy Gaj
-Wioska Srebrna Polana
-Zamek Srebrnej Polany 
-Ujeżdżalnia 
-Dolina Ukrytych Dinozaurów 
-Stajnia Złotych Liści 
-Jarlaheim 
-Stajnia Jorvik
-Nowa Grań


Po rozmowie ze świątecznym elfikiem możemy polecieć razem z nim na Magiczny Jarmark Świąteczny! 


Grafika, którą widzimy lecąc saniami wydawała mi się przepiękna (i dalej mi się taka, ale trochę mniej), ale gdy na własne oczy zobaczyłam piękny świąteczny jarmark to po prostu ''stadłam z krzesła''. XD 


Bożonarodzeniowy Jarmark to najpiękniejsza rzecz jaką do tej pory widziałam w SSO! 😍
Nie mogę doczekać się Mistfall, może tam będzie jeszcze piękniej..?
Ale wracając do tematu (bo przecież teren w Górach Jora nim nie jest): 
te piękne światełka na jarmarku cudownie wyglądają, kiedy wszędzie dookoła jest biało i niebiesko.
Nadaje to takiego cudownego, świątecznego klimatu! 


Nie będę w tym poście się zbyt dużo rozpisywać na temat, tego jak wygląda ta kraina. Jest ona dość duża i zawiera nawet sporo szczegółów, a więc stwierdziłam, że napiszę o tym osobnego posta. c:

No więc przejdźmy do zadań, które możemy tam wykonać.
Ja rzecz jasna najpierw wykonałam zadanie od elfika, a on pokierował mnie do Świętego Mikołaja, z którym musimy oczywiście także zamienić parę zdań. Za to jakże krótkie zadanie dostajemy nową, lepszą pod względem grafiki, czapkę Mikołaja! 


Po wykonaniu tego zadania wybrałam się na małe zwiedzanie świątecznego terenu,
a w między czasie odnalazłam kolejne sanie z elfem w środku. Znajdowały się one na największym w krainie zamarzniętym jeziorze.


W zadaniu pomocnik Mikołaja prosi nas, abyśmy pomogli szukać mu prezenty, które wypadły 
z worka. A więc my musimy przejechać się po niemalże całym jeziorze, aby je odnaleźć.
To była świetna, a zarazem trudna zabawa, ponieważ nasze konie ślizgają się na lodzie! 
Jest to ogromna atrakcja dla graczy! xd Na jeziorze do tej pory znajdziemy mnóstwo świetnie bawiących się jeźdźców.



Jak już może słyszeliście, zaraz przy wiosce znajduje się lodowa grota, w której możemy wymieniać uzbierane Świąteczne Życzenia na ubrania, bądź różna świąteczne akcesoria dla naszej postaci 
oraz wyposażenie dla naszego konia.
Aby odblokować tą opcje najpierw musimy porozmawiać z elfem, który znajduje się przy wejściu do groty. Daje on nam zadanie z szukaniem Mikołajowych czapek. Po zrobieniu tego zadania możemy wejść do jaskini i wymienić Swiateczne Zyczenia na coś ładnego.



Od czasu wykonania tego zadania, możemy wykonywać je codziennie.

Oprócz świątecznych zadań na Magicznym Jarmarku Świątecznym możemy znaleźć wyścigi konne. Możemy je wykonać w grupach oraz samemu.

To już wszystko w tym poście, miłej zabawy w Wiosce Mikołaja! Paa! 💙


Brak komentarzy: