23:03:00

Fioletowy - Royalmagic

Witam ^^
Jak obiecałam, zapraszam na post o nowym 
koniu w mojej stajni :) 
Jest to fioletowy koń (nowa rasa), 
rasy Jorveski Dziki Koń :> 


A więc jak już mówiłam,
kupiłam fioletowego, bo jakoś mnie uraczył
pięknością <33333

Myślę jeszcze nad kupnem tego czerwonego ;)

Jeśli chcecie wiedzieć, czy do końca go polecam powiem -
- jeśli chodzi o wygląd jestem całkiem zadowolona.
Jest wszystko okej, oprócz tego, 
że do fioletowej grzywie (na polu i w lesie)
pasują inne rzeczy niż do czarnej (w zabudowaniach).
Więc nie wiem jak się ubrać xD
I to jest jedyny minusik tego cudnego dziczyka ^^


Nazwałam go Royalmagic, ponieważ jest magiczny ^_^


Jestem z niego zadowolona, 
ale teraz jakoś bardziej chcę czerwonego xDDD

Piszcie w komach, czy kupić :v


Ale czekaj?
Nie pokazałam jeszcze zdjęcia jak wygląda w zabudowaniach!



Royalmagic ma już 3 lvl B)
A kupiłam go wczoraj :33


A to zdjęcie bardzo lubię ^^

No chyba to tyle ;D
Żegnajcie! :D

Brak komentarzy: