23:49:00

Wakacje już niedługo - letnie rzeczy w JCP

Hej :)
Piszę tylko dlatego, że w JCP (Jorvik City Plaza) 
pojawiły się nowe letnie ubrania,
a więc chciałam je pokazać, bo być
może jeszcze nie wszyscy je widzieli.

Ja np. do JCP zaglądam tylko raz na tydzień (xD),
a ubrania pojawiły się właśnie dziś :)


Wydaję mi się, że pokazałam wszystkie, ale
mam wątpliwości, więc najlepiej sami jeszcze
tam zajrzyjcie, może znajdziecie coś idealnego dla siebie ^_^

Oczywiście jak już mówiłam, ciuchy znajdziecie
w JCP, w sklepie z ubraniami ^_^

Ja na 100% coś kupię, ale najpierw kupuję sobie SC 
(Star Coints), aby kupić Konia Fryzjerskiego i Shire'a :)

Wtedy zostanie mi dokładnie 242 SC (kalkulator xDDD) c:

A więc życzę Wam dobrej nocy, miłych snów i wspaniałego poranka ^_^

Bye! ;33

Brak komentarzy: