15:45:00

Blogerki Dwie - recenzja naszego spotkania.

Cześć!
Nadeszła pora na tą ,,niespodziankę'', o której wspomniałam już 2 słowa
we wcześniejszym poście ^-^ 

Poznałam całkiem nową osobę (no może nie całkiem, mejlowałyśmy sobie trochę :3)...
Jest to Julka , która prowadzi bloga: Star Stable by Julie - kliknij aby wyświetlić ^^,
która też dodała fotki z naszego spotkania,
myślę, że było udane, ale Juleł musiał wyjść przed czasem ._.
Julka to bardzo miła osoba,
z którą nie można się nudzić ^^
Jest zabawna i bardzo przyjacielska ^^
Mam nadzieję, że Ona polubiła mnie tak samo, jak ja Ją...  
Przejdźmy do foteł :3


,,Generalnie nie działo się nic ciekawego >.<''
Miałyśmy zrobić ,,sesję'', ale tak wypadło,
że są po prostu zdjęcia ze spotkania :)
Moje zdjęcia i Juleczki są bardzo podobne ...


Pospacerowałyśmy trochę w okolicach Jarlahiem,
zrobiłyśmy małe ujeżdżanie na Arenie Stajni Jorvik
i trochę pogadałyśmy...
Śmiałyśmy się i było nam wesoło razem jeździć :)


A Juleł chciała być taka #tumbrl #girl i zrobiła parę samotnych, romantychnych
fotek z krajobrazu Jorvik xD


Zdecydowanie jest to moje ulubione zdjęcie    
Podoba się? Ona odpowiada: Ale co? xdd
Taka #tumbrl xD  


Julka gdzieś tam w oddali xD Mistrzyni drugiego planu 2016 c:  Czyli Juleczeł XD


A tutaj rozmawiamy jak nie podobają nam
się fryzury do zrobienia w Stajni Jorvik xD
Chyba przesadzasz z tym Jula xD
Serio to takie straszne? xDDD


To zdjęcie ostatnie, ponieważ go nie lubię B)
Ale patrzcie na minę mojej Girl Luda xD
Jaka przestraszona xDDDD

Oki, to tyle z mojej strony c:
Więcej zdjęć z naszego spotkania na blogu Juli: *klik*
Aha.. O czymś jeszcze zapomniałam xD
Dziękuje Juleł za miłe spotkanie
i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze to powtórzymy C:
Co prawda więcej czasu siedziałaś w swojej stajni
przebierając się, ale i tak było fajnie xd
Paaa :v

Brak komentarzy: