20:52:00

Pożegnanie z Sobótką.

Czeeść ! :)

Jak już pewnie wiecie, z dzisiejszą aktualizacją  (nowe maści koni w Nowej Grani, niedaleko Epony)
odeszła też Sobótka oraz Sobótkowe Poszukiwanie Skarbów, za którym bardzo tęsknie,
ponieważ uwielbiam dostawać prezenty ! :3

Dzisiaj przygotowałam sesję, gdzie jestem ja ubrana w niektóre rzeczy,
które dostałam z poszukiwaniem skarbów, jest też
Smallmelody (aka: Ren), która ma na sobie wyposażenie
też z poszukiwania, oprócz siodła i innych małych dodatków :)
Zapraszam na zdjęcia, które zostały zrobione, niedaleko
tegorocznej Sobótki :)


Strój nie jest jakiś ,,piękny'', ale po prostu chciałam pokazać,
co dostałam.. Mam jeszcze wiele, wiele rzeczy, ale tak przykładowo :) 
Podwójny prezent dostałam tylko raz, czyli te właśnie uzda, 
drugą parę sprzedałam i zarobiłam trochę Szylingów Jorvik :)


Moja ulubiona fotaa :)


Oprócz rzeczy z Sobótkowego Poszukiwania Skarbów mamy na sobie:

Jeździec:

Wianek - Sklepik Sobótkowy
Buty - Jorvik City Plaza

Koń:

Siodło: Jorvik City Plaza
Ochraniacze na kopyta: Fort Pinta

A Wy? Co dostaliście w Sobótkowym Poszukiwaniu?
Coś co mam ja, lub coś podobnego?
Brakuje Wam Sobótki i wszystkich Sobótkowych dekoracji?
Piszcie swoje opinie w komentarzach !
(błagam, proszę choć jeden komentarz XDDD)

Brak komentarzy: