16:33:00

Circus - dzień 1 i dzień 2

Witajcie !

Mam już pół 13 poziomu, a więc pora
aby odblokować nasz piękny cyrk na Wzgórzu Nilmera !
Może niektórzy o nim jeszcze nie słyszeli (gracze z 1 - 5 poziomem,
a może nie tylko?, a więc ten post jest właśnie dla nich
i dla tych, którzy są ciekawi u kogo i jak się go odblokowuje :)
A może większość z Was już go ma? :)

Zacznijmy! :)


Dzień 1

Kilka dni wcześniej szukamy błazna, pomagamy w różnych rzeczach . c: Czyli z nimi już się znamy.
Dzień pierwszy polega głównie na dostarczeniu towarów potrzebnych do 
postawienia pięknego namiotu.


Ydris chce założyć cyrk na Wzgórzu Nilmera, kojarzycie może ten różowo-zielony wózek
na łące wzgórza? :)  To właśnie oni czekają aż wybijesz 13 lvl,
aby założyć z Tobą piękny, duży cyrk! Ydris i jego Błazen - oto oni!


Każą ściąć Ci niektóre drzewa z lasu, aby postawić namiot cyrkowy ! :3
Jest ich sporo, gdy już myślisz, że koniec, znajdziesz jeszcze 2 ukryte drzewa!
A może... Tylko dla mnie były ,,ukryte''?..


No dobra, może nie jest ich tak sporo xDJest ich pięć, tyle ile słupów, aby doczepić do nich sznury 
i postawić namiot. A na zdjęciu, coś z cyklu:

- nie jestem kowalem i spadło na mnie drzewo
oraz
- drzewo w kamieniu B)



Jestę Hoinkię B) (celowe błędy xD)


Po ścięciu paru choinek musimy jechać do kilku osób,
mianowicie: do Radnego ze Srebrnej Polany, aby dał pozwolenie na postawienie cyrku 
Na Wzgórzu Nilmera, do Krawca ze Srebrnej Polany po flagi,
oraz do Jamesa z Fortu Pinta po masztu, bez których nie da się postawić namiotu. 


Na tym kończy się pierwszodniowa praca nad cyrkiem :)


Dzień 2

Dzień stawiania fundamentów cyrkowych, masztów, linek, flag. 
To też dzień w którym zmieniłam swój wygląd,
przez chwilę wyglądałam jak czarownica, ale naprawiło się i
jest teraz bardzo spoko, jestę blondi B) Ale o tym to w kolejnych postach xD
Kupiłam także kilka nowych koni, jeden z nich właśnie tutaj :)
Biały kuc walijski <3



Przyjeżdżamy znów w to samo miejsce,
tam na nas czekają koledzy z cyrku, ten jeden wysoki w kapeluszu jak ja (xD)
 i ten malutki Błazen xD No ale co poradzić, taki się urodził xD




Na początek każą nam kłaść maszty na których będą powieszone
flagi, oraz będzie na nich trzymać się cała forteca (cyrk),
dlatego to tak ważne, aby były stabilne i mocno przytwierdzone
 do danego podłoża.



Wciągamy wszystkie trzy flagi, przywiezione wcześniej od
Krawca, na sam szczyt masztów, dzieje się to klikając
na strzałkę, nad napisem ,,Wciągnij flagę na sam szczyt!'' :)
Trochę to zajmuje ;P


Po wykonaniu tego zadania wszystkie trzy flagi widnieją na szczycie masztów :)


Następnie stawiamy kilka słupków z choinek,
które ścięliśmy dzień wcześniej, są bardzo potrzebne,
aby przywiązać liny, bez nich namiot nie postoi zbyt długo!


Po tym Błazen szybko idzie zawiązać wszystkie liny,
następnie ,,żenująco'' się zaplątuje i wisi tak, dopóki ktoś mu nie pomoże.
Ktoś czyli my xD Zrobiłam zdjęcie bo to zadanie ma świetną nazwę xD


Tak wygląda wiszący Błazen :') 
Nie że śmieję się z czyjegoś nieszczęścia, ale SSO chyba przesadziło xD


I znów zadanie dostępnie dopiero jutro...
Hmm... Myślicie, że już jutro cyrk będzie gotowy?
Podzielcie się w komentarzach!
A może Wy już macie cyrk?
Opowiedzcie o swoich wrażeniach!
(post dnia 3 też będzie c;)

To tyle, bye! :3

4 komentarze:

  1. Dzięki za wskazówki. Napewno się przydadzą. ☺ Arvella N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wskazówki. Napewno się przydadzą. ☺ Arvella N.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wskazówki 😉
    Dziś właśnie mam zadanie z cyrkiem i mi pomogłaś strasznie! 😉


    Pozdrawiam,
    Nutelka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam straszny kłopot nie mogę znaleźć błazna i nwm gdzie go już szukać 😣

    OdpowiedzUsuń