21:53:00

New Horses, New Hair, New Everything !

Cześć Wam :3

To już drugi post dzisiaj, dzisiaj zakupiłam aż 5 nowych koni,
dlatego teraz je wszystkie muszę Wam zaprezentować :) A teraz krótkie tłumaczenie tytułu: 
New Horses, New Hair, New Everything - Nowe Konie, nowe włosy, nowe wszystko
Teraz wiecie już o co tak naprawdę chodzi w tym poście,
chyba, że ktoś zna Angielski, tak jak ja xD
Zatem, przejdźmy po prostu do moich nowych koni:


Moonshadow - Kuc Walijski z Południowego Kopyta,
to mój drugi Kuc Walijski, tego pierwszego zakupiłam już
wiele wcześniej, możecie znaleźć go w zakładce z moimi końmi  c:


Greyrebel - mój trzeci Shire, uwielbiam tą rasę,
po prostu kocham! Mam już brąza, białego i szarka,
nie znam się na maściach, umiem po prostu ocenić kolor po ludzku xD
Kupiłam go na Wyspie Padok ;P


Hotboy - cudny Andaluz, hodowany na farmie niedaleko Jarlahiem.
Planowałam jego kupno już kilka tygodni, a dziś nadszedł ten
dzień kiedy wreszcie go zakupiłam :P  
Na teraźniejszy czas jest moim ulubionym koniem c:


Redkiss - ten koń, wcześniej mi się bardzo podobał,
założyłam mu wyposażenie i stwierdziłam, że nie jest wcale taki ładny
i wyglądam jak szósty level.... 
Można kupić go na Farmie Marleya ;)





















Fastking - nie planowałam jego zakupu, ponieważ wcześniej
Angliki mi się nie podobały, ale zobaczyłam go z uzdami!
Wydał mi się przecudny ! Jeszcze cudniejszy niż na tym zdjęciu !
Zakupiłam go w Forcie Pinta :)

Podobają Wam się moje nowe konie? 
Możecie pisać ocenki w komentarzach :)
Jasne, że mi się podobają, ponieważ to są moje konie
i właśnie na nie zdecydowałam :) 
Ale przecież każdy ma inny gust i nie każdemu muszą
się podobać, a więc rozumiem każdy komentarz
i za każdy komentarz bardzo dziękuje :3 
Do jutra! :3

2 komentarze:

  1. Bajeczne masz te konie wszystkie sa superowe :) a i zresztą stroje też niczego sobie po prostu jednym słowem wszystko wyglada tak uroczo :),Kate:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuje za miłe słowa Kate :) Twoje konie też są śliczne, stroje też, chociaż widziałam dopiero kilka :)

      Usuń