23:26:00

CHALLENGE: Trudne Początki

Cześć !

Zostałam nominowana do tego challenge przez Julę SSO,
kiedyś po cichu marzyłam aby ktoś mnie nominował do jakiegoś challenge :3 
Ok, nie zwlekajmy już dłużej, przejdźmy do tematu, tak czy inaczej dziękuje
za nominacje Julkeło :3 

No tak: ten challenge dotyczy tego, aby opowiedzieć
o swoich początkach w grze, o tym co robiło się jeszcze bez SR
i dodać kilka swoich zdjęć z tych czasów :)
Taki fajny pomysł miała Lana :)

A więc tak: może najpierw napiszę coś o tym co robiłam jak jeszcze nie  miałam zakupionego SR:

Tak, wtedy założyłam właśnie bloga, na piątym poziomie mojej postaci,
a więc tutaj nie mam za bardzo co opowiadać, ponieważ rozwijałam
swoje konto na Waszych oczach, ale wszystkiego i tak nie wiecie :P
Jak nie miałam jeszcze SR (Star Rider, jak coś xD)
nie wiedziałam co się dzieje, tak naprawdę zakładałam SSO
z myślą, że będę grać do piątego poziomu, nie chciałam kupować SR,
szkoda było mi pieniędzy... A więc postanowiłam grać tylko do piątego poziomu.
Koniec Kropka. XD Kilka koleżanek z klasy, które grały już wcześniej w SSO
namawiały mnie do kupienia, ale na mnie to nie działało, nie chciałam.
Następnie nie mogłam się wybić, nie robiłam zadań, myślałam, że po prostu
nie umiem w to grać, tak jak w inne głupie gry w których nie kumałam poleceń ;-;
Aby wyjść z początkowej Stajni Moorland, po za jej obszar zleciało kilka dni,
ponieważ bałam się tego, że nie przejdę tego toru jakiegoś (;-;), bo nie umiem skakać ;-;
Nastąpiło wyjście ze stajni, wolność! Jam oczywiście pamiętam wszystko dokładnie!
Wyszłam ze stajni w nocy xD Nie spałam do godziny drugiej,
bo tak się ekscytowałam nowym miejscem, jak Eponą normalnie XD
No nic, następnie bardzo chciałam odkryć Wzgórze Nilmera i to 
,,tajemnicze stare miasteczko za morzem'', czyli Fort Pinta,
wtedy myślałam, że to jakiś zabytek... xD
Próbowałam dostać się tam po skałach, przepłynąć itp. ;-;
Nie udało się (wiadomo xD).
Jeszcze jak nie miałam... Hmm... Trzeciego poziomu?
Przychodziłam koło latarni morskiej w Moorland i patrzałam z daleka na ten nie
osiągalny świat (Fort Pinta xD) :) 
Och... Te wspaniałe czasy bez SR..
Czy tylko ja za nimi tęsknię? Dziwne O_O
Ok. Za jakiś tydzień wybiłam piąty poziom.
I co się stało? Koniec. Myślałam, że to koniec mojej gry.
Zaczęłam wchodzić coraz rzadziej, rzadziej...
I co? Przestałam wchodzić na jakieś dwa tygodnie. 
Wreszcie weszłam, tylko zobaczyć co tam słychać,
były nudy, nie miałam przyjaciół, nie miałam nawet wpisanego meila,
nie używałam chatu, bo po co? ;v
Potem znów zaczęłam wchodzić częściej z jednego powodu:
wymyśliłam taką ,,zabawę'', jeździłam koniem udając samochód
podróżujący po świecie, mój domek był gdzieś na Wzgórzu Nilmera..
Tak, chyba na Opuszczonej Farmie. 
Nadszedł ten czas. Pomyślałam... Jednak chcę SR?
Zaczęłam myśleć nad tym, zaczęłam planować zakup kucyka..
Itp... Następnie zdecydowałam się: założyłam bloga, w ten dzień zakupiłam
członkostwo Star Rider, na sześć miesięcy (kończy mi się w listopadzie xD,
wtedy kupię LT ^^). I co? Kupiłam wymarzonego Kucyka Jorvik,
odblokowałam wszystkie fajowe miejsca, w tym Srebrną Polanę, okolice
przeznaczone dla Star Rider. Wcześniej myślałam, że zdobędę 
je w zadaniach, np. jak Fort Pinta. Tak się jarałam! 
Oj tak! Bardzooo! Myślałam, że jestem taka bogata i piękna!
No ok. To takie początki bez SR, tyle napisałam, że ręce mi już odpadają xD
Pora na pierwsze zdjęcie: 


Patrzcie co wygrzebałam! Moje pierwsze zawody ^-^ 
Były na kucyku :P Mam serio bardzo mało tych fotek.
Mam tylko jedną z czasów bez SR i jeszcze gdzieś na moim starym instagramie,
z wcześniejszego konta, które porzuciłam jak miałam 7 lvl, miałam SR na tydzień,
czy coś w tym stylu :) A więc oto ono, tutaj o:


Patrzcie, to konto Instagrama Rose Greenmore :) 
Mojego wcześniejszego konta, wtedy nie potrafiłam robić
jeszcze screenów gry, a to przecież takie proste! :)
Moim jedynym koniem tam, był Graychaster, wtedy myślałam,
że jak kupie innego, to ten mi przepadnie,  nie znałam jeszcze wtedy opcji ,,Moja Stajnia'' :P
Dziwne nie? xD Teraz sobie tego nie wyobrażam c:


Marzyłam o tym kucyku, i to tak bardzo ! 
Mam go do dziś w zakładce ,,Moje Konie'', jest u mnie osobiście na Wyspie dla koni ^-^
O tak, i tak bardzo chciałam wejść do zamku w Srebrnej Polanie!
Na początku myślałam, że jak odblokuje Wzgórze Nilmera będę mogła tam wejść
i spotkać się z Królową Jorvik, tak, teraz już wiem, że nie ma takiej osoby XD
A wtedy dużym dla mnie poziomem był 8-9... Co teraz bardzo mnie dziwi,
ponieważ zaraz już 14 ^-^

No i chyba to będzie na tyle. Czy coś mam jeszcze powiedzieć?
Wy możecie pisać o sobie w komentarzach, a ja nominuje te osoby:
(heh, właśnie miałam oznaczyć Mel, ale patrzę, a ona minutę temu już napisała xD
jesu! Wera też, no ja oszaleje xD Wszyscy już mają xD)
Niech będzie tak:


Takie trochę mniej znane blogi, nominuje, abyście trochę je poznali :)
Czekam dziewczyny!  Mam nadzieję, że się wywiążecie ;P

Aha, i oczywiście link z zasadami: KLIK!

To do kolejnego wpisu! :) 






Brak komentarzy: