23:19:00

Star Stable Tag - kolej na mnie

No hejo !

Jak już pewnie wiecie, w blogowym świecie Star Stable,
od dłuższego czasu modne są challenge, tagi itp. 
To już mój drugi post w stylu challenge, czyli znów nominowała mnie
Juliette, która jest moją... Powiedzmy dobrą koleżanką?.. 
No nic: odpowiem na zadane pytanka :P
No dobra, nie wiem kto wymyślił ten TAG, ale serio mi się podoba,
dzisiaj pierwszy raz widzę u Juli ^^ Zaczynamy! :3


Ojejku! Jaka jestem dumna z tego zdjęcia! *-*

1. Od ilu lat grasz w SSO?

Raczej nie powiedziałabym, że gram od ,,lat'' (nie, to wcale nie tekst Julki XD),
lecz od miesięcy. Tak dokładniej gram od... Od mniej więcej połowy lutego, lub raczejkońca lutego. :

2. Jak poznałaś Star Stable?

Zobaczyłam kiedyś reklamę SSO w telewizji,
pomyślałam, że to jakieś głupie, ale potem koleżanki mnie namówiły ^-^

3. Jakie konie byś dodała?

W realu niezbyt znam się na rasach koni, a więc musiałam się naprawdę 
zastanowić nad odpowiedzią do tego pytania, jak dla mnie
wszystkie te najważniejsze, lub mniej ważne rasy, są dodane już dawno temu,
jeszcze jak nie było mnie w SSO, jakbym miała zadecydować,
to wybrałabym opcje, aby dodać po prostu nowe, ładne maści,
które istnieją w realu, a nie są ukazane w grafice SSO.

4. Jaką opcję byś dodała?

Hmmm... Pomyślmy... Fajnie byłoby gdyby można było pielęgnować też swoje 
pupilki, np. wychodzić z psem na spacer, czy dawać mu jeść.
Fajnie byłoby także abyśmy mogli kierować swoim koniem, bez siedzenia na nim,
nie trzeba by było usuwać tych wszystkich plików, do zwykłej zabawy w dk,
lub zrobienia paru zdjęć. 

5. Czy zmieniłabyś swoją nazwę w SSO?

W sumie zastanawiałam się już nad tym wcześniej i myślę,
że gdyby była taka możliwość (tak jak ze zmienieniem imienia swojego konia u Notariusza)
chętnie zmieniłabym swoje imię, moje imię, czyli Sasha,
przestało mi się podobać po jakiś kilku dniach gry,
gdybym mogła wybrać inne imię byłoby to na pewno Veronika,
czy coś w tym stylu :) 

6. Jaka rasa koni w SSO Ci się najbardziej podoba?

Uwielbiam wiele ras, ale jak już muszę wybrać tą jedyną
na pewno byłyby to nowe Konie Fryzjerskie :) 


7. Co byś zrobiła, gdyby biuro SSO usunęło Star Stable i wszystkie aktualizacje?

Nie rozumiem pytania, ale odpowiem xD
Jakby biuro SSO usunęło Star Stable na pewno napisała bym do nich, nawet 
po szwedzku, aby przywrócili Star Stable, ponieważ wielu
fanom, brak tej wspaniałej gry, a gdyby usunęli aktualizacje po prostu,
by było mi przykro, że nie dochodzi nic fajnego, nowego do gry, po prostu 
było by nudnooooooo.... 

8. Co najbardziej lubisz w SSO?

W SSO najbardziej lubię tą wolność, której nie ma w innych grach.
Mogę jeździć i robić co chce, często w innych grach mówią nam cały czas
co mamy robić, tutaj właśnie jest ta wolność. :)

9. Jakie zwierze do torby byś dodała?

Najchętniej dodałabym jakieś zwierzęta związane z różnymi świętami,
np. specjalne sklepiki ze zwierzętami na halloween, czy na Wielkanoc :)
Dodałabym też moją ukochaną rasę psów czyli Buldożki Francuskie <3 

10. Jakie rasy koni w SSO Ci się nie podobają?

Zdecydowanie są to Jorviki Gorącokrwiste i te do nich podobne!
Oprócz tego dosyć nie lubię niektórych ,,odmian'' Koni Andaluzyjskich.
za nimi po prostu nie przepadam :)


Nominuje : 


O co w tym chodzi? Po prostu odpowiadasz na te pytanka, na które ja odpowiadałam, i tyle ^^
Mam nadzieję, że post się podobał, do kolejnego posta! :)

5 komentarzy:

  1. Fajny blog dodam go do polecanych na moim blogu! Tak to ja Connie ta co podejrzewała Ivy dzisiaj xDD
    Link do mojego bloga: pandawsso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu... Konie FRYZYJSKIE, a nie jakieś "fryzjerskie"...

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu... Konie FRYZYJSKIE, a nie jakieś "fryzjerskie"...

    OdpowiedzUsuń