19:55:00

Auristela i Amanda - ślub dwóch dam

Hej ! :)

Kilka dni temu odbył się długo oczekiwany ślub Amandy i Aury.
Chyba już o nim wiecie, ponieważ pisałam zaproszenie, tu, na blogu.
Nie widziałam czy ktoś przyszedł z Was, moich fanów, ponieważ w tłumie
nie widziałam za wiele... :| Widziałam parę młodą, księdza Lame (pozdro xd),
klub księdza, Kate i Sam ( pozdro xd )  i takie tam xD No dobra, nie będę już wymieniać
więcej znanych mi osób xD Widziałam też bardzooo dużo nie znanych mi osób,
a wiec może to byliście właśnie Wy ? Piszcie w kom, czy byliście ! :)


Zaczęliśmy na padoku w Valedale, tak jak planowaliśmy.
Na początku osób było w miarę dużo, przynajmniej o wiele więcej niż się spodziewałyśmy.





Następnie ruszyliśmy w stronę Jodłowego Gaju, a z niegowprost nad Jezioro Valedale.
 Takie kółko zrobiliśmy xD
Ale myślę, że Ksiądz Lama tak specjalnie wymyśliła, aby urozmaicić drogę z Valedale nad jezioro.





A gdy dotarliśmy już na Jezioro Valedale, krążyliśmy trochę
i pojechaliśmy na piknik (chyba xD ja się zgubiłam i dotarłam to już nie było pikniku,
choć nie wiem, czy on w ogóle był xDDD, nie wiem także, czy mnie zrozumieliście xD)
Potem zaczęliśmy robić zdjęcia grupowe, niektórzy nie brali w nich udziału, tylko
stali gdzieś tam obok xD




A teraz zagadka: Która z dziewczyn od tyłu to Auristela, a która Amanda ? Nie wiadomo xDDD
I na tym zakończył się cały ślub . Trwał on dokładnie 40-parę minut. 
Czyli nie był zbyt długi, ale krótki też nie był. Był w sam raz ! ^^


A kilka godzin temu z parą młodą zrobiliśmy takie zdjęcie, miało być ich więcej,
bo cała sesja, ale niestety musiałam już iść :( No ale cóż, takie życie :\
Ogółem ślub był nawet spoko ^^ Nawet bardzo spoko ^^
Para wyglądała ślicznie, super pomysł z identycznym wyglądem ! :)
To chyba na tyle ! ^^ Piszcie na w komentarzach, czy byliście na tym ślubie,
a jak tak, to czy Wam się podobało :) Mi się podobało :)
Do jutra, jutro będzie post z aktualizacją, jesteście ciekawi co w niej będzie? Na co liczycie ?

Zdjęcia ze ślubu, oraz film, także u Amandy: Amanda Blog - Ślub

9 komentarzy:

  1. Byłam. xd
    Ślub fajny. Bardzo. Fajny. Serio. *u*
    Mam nadzieję, że nikt się nie otruł moim przeterminowanym piknikiem... X'DD

    Trzymoj się.
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoooo, Bóg nade mną czuwa, pozwolił mi się zgubić, aby nie zjeść przeterminowanego pikniku od Sam xDDD Też uważam, że ślub był fajny :)
      Trzymoj się .
      ~ Sasheł Blustepeł xD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Dziękuję że wam się podobało myślałam że każdy będzie narzekać i się nudzić ;-;

    OdpowiedzUsuń