20:21:00

Spotkanie z Mel i Astrid.

Cześć !

Kilka dni temu zorganizowałam sobie mały rajdzik Mel Seahall oraz moją
przyjaciółką Astrid. Przepraszam, że tak zwlekałam z dodaniem tego posta,
ale wszystko mnie bardzo przerasta.. :\ Ostatnio tyle rzeczy dzieje się w Star Stable,
że po prostu nie nadążam! A mniej ważne posty, te które mogą sobie poczekać
w wersji roboczej (zaczęłam wczoraj pisać, ale napisałam tylko ,,cześć!'' i mi się odechciało ;-;)..
Po prostu mam przygotowanych tyle postów, że nie nadążam ich pisać :P
Dosyć tłumaczenia, czas na tą prawdziwą część posta xD
A więc ostatnio zaprosiłam Mel i Astrid na mały rajdzik po Jodłowym Gaju :)
Było fajnie :) Szkoda tylko, że Astrid musiała wcześniej kończyć, ale po jej
odejściu nie działo się nic ciekawego :\ Jednym słowem, nuda :|
Ale no nic, nic XD Ok, zdjęcia :



Następnie urobiłam Mel, aby kupiła koszyk piknikowy B) Sprytna ja B)
Gdy jechałyśmy kupić koszyk do wioski, 2 razy uderzałam w to damo drzewo,
zaczęłyśmy sądzić, że mnie podrywa, potem raz ławka mnie podrywała,
ale powiedziałam, że jestem ,,zajęta'' przez drzewo xDD



Potem niestety musiałam z nim zerwać (*) xD



A potem zrobiłyśmy... Piknik ! :D  Na koniec okazało się, że koń Melissy zjadł koszyk i koc xD





Pogaduszki na dachu w kopalni xD Hmmmm....
Potem Mel musiała iść xD Super ja, zawsze zostaje do końca imprezy XD
To chyba na tyle, nie mam już za bardzo co opowiadać, ponieważ
wszystko opowiedziałam już :) Aha i niedługo post ze ślubem Aury i Amandy,
dzięki, że byliście ! :) Do napisania ! :)

4 komentarze:

  1. To już końcowa wersja wyglądu bloga? Bo dla mnie bomba. :3

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na razie pozostanie tak na długiii czas. :) Cieszę się, że się podoba :3

      Usuń
  2. a gdzie zdj ze ślubu? he? xD ja czekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już, już, spokojnie xD Zabieram się właśnie za pisanie XDD

      Usuń