23:40:00

Shadow Jokers - kto zdobędzie Brązową Odznakę SJ ?

Cześć !

Ostatnio zaproszona zostałam przez Lane Hawkson na zawody jej klubu, Shadow Jokers (SJ).
W zawodach można było zdobyć Brązową Odznakę SJ, autorstwa kochanej Lany,
która robi śliczneee edity ! ^-^ My, Rose Queenhall i ja, zostałyśmy specjalnie zaproszone
do oglądania całych eliminacji. Ja wzięłam jeszcze ze sobą (tak można powiedzieć ;-;)
Melisse Seahall. Zaprosiłam ją :) Teraz pora na zdjęcia.
Nie ma zdjęć z całej uroczystości dlatego, że niestety miałam bardzo ważną sprawę
do załatwienia, dlatego niestety musiałam wyjść z gry i nie mogłam zostać do końca :\
Za to najmocniej Cię przepraszam Lana :( Mam nadzieję, że się nie gniewasz :\



A gdy przyszła Mel, chciałam zrobić zdjęcie, ale się nie udało,
ponieważ wszyscy z klubu wyszli z rzędu i podeszli do Mel, krzyczeli:
,,Mel! Mel! Cześć Mel! Co tu robisz Mel! Mel zróbmy zdjęcie! Zrobisz ze mną zdjęcie Mel!
Patrz, MEL! MEEEEEELLLLLLLLL!'' Napadli na nią.. ;-;
A Lana wciąż tłumaczyła: ,,Mel to tylko człowiek'', a ja dopowiedziałam
,, Mel to tylko człowiek, który gra w Star Stable i prowadzi o tym bloga'',
a Rose mówiła ,,Dajcie spokój Mel ! '' xDDD ;-; Biedna Mel... :|



Następnie ułożyliśmy się w węża i jeździliśmy za Laną po całej sali.
A na końcu jest Mel na jej nowym koniu i jakaś jej fanka z innego klubu ją zaczepia,
czy zaprosi do znajomych xD Jak zwykle xD Nie ma miejsca w znajomych!
UWAGA! ZAJĘŁAM WSZYSTKIE MIEJSCA! No dobra, tylko jedno XD



Potem Lana kazała zaparkować nam konie przed wejściem do ujeżdżalni,
potem wszyscy usiedliśmy na trybunach. Lana wywoływała pojedynczych
członków klubu, aby powtórzyły slalom, który wcześniej nam pokazywała.




W trakcie pierwszych egzaminów musiałam niestety wyjść, jak już wcześniej mówiłam :c
Bardzo było mi przykro, ponieważ chciałam obejrzeć wszystko do końca :|
Jeżeli chcecie wiedzieć kto dostał odznakę SJ, była to Amanda Mcwill, moja dobra
koleżanka, której pomagałam w przygotowywaniu ślubu. Pamiętacie ja ? :)
A więc gratuluje ! Gdy Was oglądałam, widziałam, że wszyscy świetnie sobie poradzili!
Czasem wkradły się malusieńkie błędy, ale były tak małe, że prawie niezauważalne,
czasem nawet Lana ich nie widziała. A więc gratuluje wszystkim, jak dla mnie wszyscy
wygrali ! A jeśli chcecie bardzo mieć odznakę, to może po prostu kolejnym razem się
uda :) Więc gratulacje i powodzenia ! :D

6 komentarzy:

  1. POŁOWA ZDAŁA ALE JA TEŻ XD TO DOPIERO 1 CZĘŚĆ BO LANA MUSIAŁA JUŻ IŚĆ I DZIŚ BĘDĄ JESZCZE DWA PARKURY NA CZAS I PYTANIA XDD PRZEPRASZAM ZA CAPSA ALE SIĘ ŚPIESZE POZDRÓWKI AMCIA I PRZEPRASZAM TEŻ ZA BŁĘDY ALE NA SERIO SIĘ ŚPIESZĘ PAPA BUZIKI :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie by6ło błędów, znam układ na pamięć ;) dziewczyny duuuużo ćwiczyły!

    OdpowiedzUsuń