12:00:00

NOWY CHALLENGE - SSO'we zmiany .

Cześć!

Dziś przychodzę do Was z całkiem nowym pomysłem, który planowałam
od wieków. Jest to nowy CHALLENGE, całkiem nowy, wymyślony przeze mnie.
O co w nim chodzi ? Wszystko znajdziecie tu:
W CHALLENGU chodzi o to, aby dodać swoje zmiany wyglądu. 
Jak wyglądałaś na początku gry, a jak teraz, możesz dodać wszystkie fryzury, a jeśli
nie posiadasz żadnych zdjęć, które mogły by opisać Twoje wszystkie wyglądy możesz
także opowiedzieć np. ,,w kwietniu miałam rudą kitkę z Jarlahiem, a w czerwcu zmieniłam
na czarne rozpuszczone, proste włosy.''. Coś w tym stylu :)
Ja już zrobiłam CHALLENGE, a więc mnie nie nominujcie.
Od razu mówię, że można nominować co najwyżej 3 osoby. Myślę, że to dobra ilość.
Ja zrobiłam dla Was kolaż moich dosłownie wszystkich wyglądów jakie miałam.


Nie będę nic podpisywać do całego zdjęcia, ponieważ już wszystko jest tu podpisane,
oraz zdjęcia są bardzo widoczne. Tak na prawdę najbardziej z moich wszystkich wyglądów
podoba mi się ten teraźniejszy, czyli sierpień 2016. Ja myślę, że zaliczyłam,
ponieważ gdy damy zdjęcia, koleże itp. nie trzeba już nic opisywać, chociaż możemy :)
A teraz zmiana, na początku gdy, aż do teraz:


Marzec 2016


Sierpień 2016

CHALLENGE po nominacji można zrobić tylko do tygodnia, czyli
po siedmiu dniach od nominacji już nie można zrobić CHALLENGE.
Jak nie zrobisz, to po prostu stracisz zabawę i tyle. 
CHALLENGE trwa do 1 października 2016, chyba, że wszystkie osoby, których blogi znam
zrobią już CHALLENGE i nie będzie kogo oznaczać, wtedy napiszę posta na bloga: CHALLENGE
zamknięty. Powodzenia w CHALLEGNU ! Obyście zaliczyli!
Nie zapomnijcie dodać linka do tego posta !

Nominuje :

Lane Hawkson
Amanda Mcwill

(Mel ma przerwę, a więc może wrzucić potem)

2 komentarze: