22:46:00

Podwójne Star Coints, nowe konie .

Witajcie ! :)

Jak już pewnie wiecie, nadszedł długo oczekiwany Weekend Podwójnych Star Coints.
W tym weekendzie możemy kupić nawet 1000 tysięcy SC (Star Coints) w cenie 5000 !
Czyli tak jak zawsze, ale to był po prostu przykład xD A więc ja skorzystałam z okazji
i zakupiłam 2000 SC w cenie 1000 SC. Postanowiłam zakupić Konia Arabskiego oraz
Kucyka Jorvik, co mnie bardzo dziwi, że się pokusiłam, bo mogłam kupić Pinto >_<
Ale wybrałam Kucyka tylko z tego powodu, że chciałam kupić ubrania i wyposażenie 
dla konia, a gdy kupiłam Kuca Jorvik za około 400 SC, a więc zostało mi jeszcze 600 SC
na swoje ciuszki, wyposażenie itp. :) 

SUPER DŁUGI WEEKEND PODWÓJNYCH SC!

Do końca zostały tylko 4 dni i 10 godzin ! 
Teraz przejdźmy do moich nowych koni. Tak jak już mówiłam kupiłam dwa.
Jeżeli jesteście zainteresowani: Araba kupiłam w Forcie Pinta, Kucyka Jorvik 
w Stajni Złotych Liści w Dolinie Złotych Wzgórz. Możecie jechać je zobaczyć ! :)



Stromrain - Koń Arabski zakupiony w Forcie Pinta niedaleko stajni.
Zakupiony spontanicznie, bez planowania. Myślałam także o kupnie
Pinto, ale jednak wybrałam tego pięknego, kropkowanego Araba. 



Smallrocket - Kucyk Jorvik tak brzydki, że aż piękny ! 
Planowałam jego kupno od kąt odblokowałam Dolinę Złotych Wzgórz. 
Myślałam nad kupnem Moraba, który także sprzedawany jest w Stajni Złotych Liści,
ale jednak wybrałam Kucyka, mimo że jest wolny, tani i raczej na mniejszych poziomów,
ale oczarował mnie jego wygląd ! ^^

To na tyle, więcej o moich wszystkich koniach znajdziecie w zakładce ,,Moje Konie''.
To tyle ! Do kolejnego posta ! ^-^ Dobrej nocy :)

Brak komentarzy: