22:43:00

Pożegnanie wakacji z Sashą - zapraszam na spotkanie !

Cześć !

Postanowiłam zrobić dla Was spotkanie pt. Zakończenie Wakacji z Sashą.
Nie jest to rajd, tylko spotkanie w którym będziemy gadać, bawić się w dzikie konie, chowanego
i co tylko zachcecie! Będziemy także jeździć w okół Jorvik i robić przystanki
na pikniki, grille i takie tam xD Odwiedzimy kilka tajemniczych miejsc
i nawet może opowiem Wam coś o nich :) Będzie bardzo fajnie, ponieważ już 
wszystkooo zaplanowałam ! :) 
UWAGA! UBIERZCIE SIĘ JAK NAJBARDZIEJ LETNIO JAK MOŻECIE !
MILE WIDZIANE LETNIE KOSZULE, BALETKI, KRÓTKIE SPODNIE ITP.
JEŻELI NIE MACIE TAKICH RZECZY, PO PROSTU SPRÓBUJCIE CHOĆ JEDNĄ
RZECZ LETNIĄ NA SIEBIE WŁOŻYĆ LUB NA KONIA :)


Na zdjęciu przykład ubrania :) 

Zapraszam wszystkich, którzy mogą przyjść !
Spotkanie odbędzie się 30 sierpnia 2016 roku o godzinie 16:20, zbiórka
przed wejściem do Zamku w Srebrnej Polanie :) Na spóźnialskich czekamy
10 minut, czyli do 16:30 ! Jeżeli nikt się nie zjawi - zaczynamy :) 
Mam nadzieję, że fajnie będziecie się ze mną bawić :) 
Zapraszam fanów, wszystkie blogerki jakie tylko widzą posta (dosłownie xD)
i wszystkich co tylko chcą ! :) Mam parę specjalnych zaproszeń
czyli dla Lany Hawkson, Mellisy Seahall, Amandy Mcwill oraz Connie Pandabrake :)
Zapraszam także Ole z klubu i moje trzy przyjaciółki: Astrid, Caliste i Kate :)
I wszystkich co tylko chcą przyjść ! Do zobaczenia na spotkaniu ! :)

6 komentarzy:

  1. super pomysł i dzięki za zaproszenie :) Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  2. E... a jaki serwer?

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie za zaproszenie ale nie wiem czy będę miała czas aby przyjść :/
    I jeszcze taka mała uwaga: napisałaś Connie Pandabrake a ja się nazywam Pandabaker xD

    OdpowiedzUsuń