21:10:00

Rajd z Laną Hawkson

Cześć !

Dziś zagościłam na rajdzie u Lany Hawkson, ogółem było super fajowo ! 
Ale ja, w wakacje nie mam za bardzo czasu, cały czas gdzieś jeżdżę, wychodzę
i to szczególnie wieczorem. Na szczęście znajduje jeszcze trochę czasu na bloga,
czy na spotkania, czyli rajdy, spotkania z widzami itp.. Tak, zmierzam właśnie do tego,
że wcześniej musiałam wyjść, czyli po około 35 minutach całego rajdu. 
Ale cóż... Takie życie... Nie czas tylko na przyjemności, a rajd był dla mnie bardzo
przyjemny, ponieważ większość osób znałam, lubiłam te osoby... Zabrałam także
jedną z moich przyjaciółek - Kate, ponieważ była dostępna i napisała do mnie ,,hej'',
a więc aż żal było mi nie zaproponować :) Ubrałyśmy się podobnie, czyli prawie tak samo xD,
wzięłyśmy takie same konie i sprzęt i popędziłyśmy do Opractwa Doyla, 
tam zaczynał się cały rajd. Byłyśmy pierwsze z wszystkich osób, bo przyszłyśmy 20 minut
przed godziną rozpoczęcia xDDD


Wyglądałyśmy ślicznie razem ! *-* <3 Przynajmniej ja i Kate tak sądziłyśmy :)


Następnie zjawiło się jeszcze parę osób :)


Przed rozpoczęciem całego rajdu robiliśmy grupowe zdjęcia :)


Potem pojechaliśmy wprost do Fortu Pinta i tam też na chwilkę się zatrzymaliśmy,
ponieważ Lanie się gra lagowała i musiała się wylogować i z powrotem zalogować.
Niestety to nic nie dało, potem na szczęście przeszło i rajd był normalny xD
Z Fortu Pinta pojechaliśmy wprost na plaże Fortu Pinta i na ten ,,mały półwysep''
na plaży FP, tam zrobiliśmy grilla, kiełbaski były pyszne ! :D
Lana to umie grilla przyrządzić... XD



Niestety wszystkie grille kiedyś się kończą, nawet te pyszne... 
Od razu jak to się stało wszyscy wsiedli na konie i pojechaliśmy przez
Moorland, Wzgórze Nilmera, Zajazd pod Wilkiem, Zieloną Dolinę,
aż na Wyspę Padok koło Jarlahiem. Niestety Kate w tym czasu musiała już iść :\



Gdy dotarliśmy już na Wyspę Padok wszyscy poszliśmy ze swoimi konmi
na wielki padok bawić się w ganianego. Tak na prawdę pierwszy raz bawiłam 
się w tą zabawę, więc nie wiedziałam jak kogoś złapać. Ale się udało ! :)
Ja byłam berkiem przez jakąś minute, ponieważ robiłam zdjęcie, a wtedy
Lana mnie złapała xDD No ale czego nie robi się dla bloga... xD



Potem niestety musiałam iść :c Pożegnałam się ładnie z wszystkimi, 
a Lana obiecała, że się nie obrazi C: Bardzo się ucieszyłam, bo bardzooo
lubię Lane i bym tego nie chciała :( Oczywiście z własnej woli bym nie poszła
przed końcem, ale w życiu są obowiązki, a nie tylko przyjemności, jak już mówiłam... :c
No dobrze, to tyle ! Ogólnie ten rajd był super fajny, a więc bardzo mi się podobał!
Moim zdaniem był o wiele lepszy niż ten mój ! :) Widać, że Lana się postarała,
dlatego wyszło tak fajnie ! :) Brawo Lana ! :D

7 komentarzy:

  1. no super było na rajdzie chociaż byłam krotko na nim ale i tak mi się podobał :) a twój sasha rajd był rośniesz superowy i nie uważam ze był gorszy :) <3 Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też musiałam wcześniej zejść... problemy techniczne. ;';
    Ale spoko było.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhym, było całkiem, a nawet bardzo spoko :)
      Ale Lana nawet nie skomentowała ;-;

      Usuń
    2. Chociaż może nie widziała jeszcze, mam nadzieję, że zobaczy ! :)

      Usuń
  3. Ładne fotki ;) dzięki , że się podobało, następnym razem postaram si być wcześniej zalogowana i "rozhuśtać" komputer, by nie mić lagów, pozdrowionka! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak było fajnie, nikt nie pamięta o lagach i o tym, że przyszłaś trochę późno ;D

      Usuń