23:10:00

Żegnajcie wakacje ! - Pożegnanie wakacji z Sashą

Cześć! 

Dziś odbyło się spotkanie, na które długgo czekałam. Pożegnanie wakacji.
W prawdzie święto to nie jest zbyt radosne, wakacje się kończą, znów szkoła powraca...
Chociaż już mam trochę dość siedzenia w domu... W sumie byłam na wakacjach,
ale wakacje już trochę się nudzą ;\ Przynajmniej mi.
Kupiliście już wszytko do szkoły ? Ja... Powiedzmy, że tak. Potrzeba mi jeszcze kilka długopisów,
okładki na zeszyty i inne małe rzeczy... Dużo rzeczy mam z końmi właśnie :)
Ale... No... Bez przesady ;P Mam z koniem 2 ołówki, jeden długopis i jeden zeszyt xD
A więc, może nie tak dużo, ale jednak zawsze coś jest xD Nie wiem co mi się stało,
że pisze tak nie na temat, bo zawsze moje posty raczej są konkretne i w ogóle,
odbija mi coś ostatnio xD A więc przejdźmy już do tematu, bo przecież wakacje jeszcze trwają,
bawcie się póki możecie ! :) Jest już wieczór, a więc generalnie jeszcze tylko jeden dzień
wakacji... Szkoła ! :C Ale co zrobić... Trzeba chodzić do szkoły... Nie ma wyjścia...
A więc teraz o spotkaniu : Zbiórka odbyła się pod drzwiami zamku w Srebrnej Polanie.
Bardzo się rozczarowałam, ponieważ myślałam, że będzie nas więcej, tak jak na
moim rajdzie, pamiętacie go jeszcze ? A więc było mało osób, małooo...
Ale i tak było fajnie :) Dziś rano poznałam także Veronike Sweethome, zaczepiłam
ją w Moorland jak trenowała Fryza Sportowego (jakie szczegóły xD) 
i zaprosiłam ją. Niestety w połowie bez pożegnania się wylogowała, ponieważ
pewnie jej się znudziło, ale niech żałuje, bo potem się rozkręciło :)
Jedyni co dotrzymali słowa i przyszli to: Connie Pandabraker, Calista Highfire,
Veronika Sweethome, Auristela Pinkborn, Majken Undersmith oraz Loudrock,
którą zaprosiła Veronika. 



My wszyscy przed rozpoczęciem, Calista trochę się spóźniła, więc 
dołączyła do nas na plaży w Forcie Pinta. 


Z pod zamku pojechaliśmy prosto na Plaże Fortu Pinta, tam organizowane
były różne zabawy, opalaliśmy się, pływaliśmy, jadłyśmy kiełbaski,
ścigałyśmy się... I ogólnie świetnie się bawiłyśmy ! :)


Korzystamy z ostatnich promyków wakacyjnego słońca ! :c <3 




Nie robiłam zdjęć w wyścigach, ponieważ nie chciałam stracić przewagi ;)
Muszę się pochwalić, że zdobyłam pierwsze miejsce ! Potem drugie,
bo wyścig Fortu Pinta robiłyśmy dwa razy :) Po wyścigach większość z dziewczyn
musiało już iść... :c Zostałyśmy tylko we trzy, Austa, Majken i ja. 
Postanowiłyśmy pojechać na Zapomniane Pola, pobawić się w Dzikie Konie :)
Zabawa była krótka, ponieważ ja i Austa musiałyśmy już potem kończyć,
ale i tak była bardzo fajna :) Auste, dzikiego konia, ugryzły wilki,
nie powiem w jakie miejsce ciała xDDD To miejsce nie jest najprzyjemniejsze xD


Tak, zmieniłam konia xD






A więc jak już mówiłam, potem musiałam kończyć, aby poczuć
jeszcze ostatnie chwile wakacji, gdzieś na ogrodzie... Chociaż nie poczułam ich
w ogóle, bo zapach był już bardzo jesienny i szybko zrobiło się zimno...
To na tyle :) Dam Wam jeszcze małą zajawkę ode mnie:
Uwaga uwaga ! Planuje dla Was całkowicie nową serie ! Co to może być ?
Seria: ,, Trenuj Konie z Sashą'' ! :D Co o tym myślicie? 
Chcecie takie coś ? W każdym poście tej serii będę wrzucać coś o trenowaniu,
np. jakie konie najlepiej wybierać, aby wygrać w wyścigu, moją listę trenowania 
(tak, mam swoją listę zapisaną na kartce, trenuje według jej), czy może
jakieś małe poradniki, czyli ,,co zrobić aby wygrać wyścig'', nie mówię, że
akurat taki poradnik będzie, ale coś może w tym stylu :)
A więc możecie także pisać w komentarzach, czy chcecie taką serię :)
Ja myślę, że byłaby bardzo przydatna :D Do kolejnego posta ! :)

2 komentarze:

  1. No widzę ze pożegnanie wakacji się udało i bardzo się z tego cieszę, tylko szkoda ze ja nie mogłam być naprawdę żałuję ze mnie ominęła tyle fajnych zabaw jednym słowem szkoda :( mogę tylko sobie popatrzeć na zdjęcia które są swierne :) a z tym nowym pomysłem o trenowaniu koniu to bardzo fajny ciekawy pomysł i uważam że był by bardzo przydatny :) pozdrawiam Kate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie udało się tak bardzo, jak napisałaś, bo mało osób przyszło ;\ Ale i tak było super fajnie :) Szkoda, że bez Ciebie :\

      Usuń