15:32:00

Znikające dzikie konie na Południowym Kopycie ! - cz. 1

Cześć! 

Dziś, jak w każdą środę, odbyła się aktualizacja, ta ostatnia aktualizacja
w wakacje 2016. Och... Jaka szkoda, że dni mijają tak szybko, a wakacje tak szybko
się kończą... Ech... Przejdźmy do aktualizacji. 
Dziś w aktualizacji dodali kolejne questy na Południowym Kopycie. 
Aby je  odblokować musicie zrobić już zadania z Butterfly, koniem Marleya.
Ja miałam je w połowie 14 poziomu mojej postaci. 
A więc tak: Hermit z Półwyspu Południowego Kopyta zauważa, że dzikich Walijczyków
ubywa, jest ich coraz mniej na wyspie. Mówi, że ubywa ich od kąt my przybyliśmy
na Południowe Kopyto. My mówimy Hermitowi, że to nie my maczamy w tym
ręce i odpowiadamy na parę prostych pytań, które zadaje Pustelnik. 
Hermit zaczyna nam ufać. Następnie przychodzi Madison, dziewczynka z Farmy
na Południowym Kopycie. Mieliśmy już z nią wcześniej do czynienia.
Hermit wymyśla, aby przyczepić nadajniki do dzikich koni,
żeby rozwiązać sprawę, czemu znikają. Gonimy Walijczyki
i przyczepiamy im wszystkim nadajniki. Następnie Pustelnik Hermit, chce,
abyśmy odeszli i zostawili go w spokoju, aż do jutra. Zostajemy sami z Madison.
Dziewczynka prosi, abyśmy zabrali ją do Starego Drzewa, tam zsiada z konia
i nawołuje jednego z dzikich Walijczyków. Opowiada nam o nim,
w tym dowiadujemy się, że Madison jest przyjaciółką czarnego dzikusa.
Następnie Madison musi już jechać do swojego domu, czyli na farmę.
Ścigamy się z nią właśnie do tego miejsca. Gdy dotrzemy na farmę,
dajemy dzikiemu koniu marchewkę, a on odbiega z powrotem na pola,
w stronę Starego Drzewa. Na tym kończy się dzień pierwszy,
a kolejny ciąg zadań dostajemy kolejnego dnia.





To tyle ! :) Mało zdjęć, ponieważ wszystko Wam szczegółowo opisałam :)
Jutro wrzucę dalszą część zadań, czyli część drugą :) 
Chciałam jeszcze powiedzieć, że wczoraj wybiłam 16 poziom mojej postaci ! :) 
Czyli czekajcie na post z Eponą ! Bo już robię pierwsze zadanie odblokowujące B)
I niedługo także odblokuje Fiordy B) I będzie super fajnie B)
- Mamooo ! Kup mi 10000000000000000000 SC ! XDDD
No dobra, to tyle ! Miłego ostatniego dnia wakacji ! :\ :)

Brak komentarzy: