22:55:00

Epona, Opona, Przepona !

Cześć !

Dziś nie było nic o aktualizacji, oprócz aktualności ze Star Stable,
ponieważ nie umiałam ukazać Wam nowych ruchów naszej postaci
w zdjęciach, potrzebny był by film, ale mam zepsuty program do nagrywania ;\
Ale to była tylko taka informacja, teraz do rzeczy !
Temat tego posta jest następujący: odblokowałam Eponę !
Pewnie większość z Was (przynajmniej większość z tych osób, które nie mają
Epony) pewnie się zastanawia, jakie zadania trzeba wykonać,
aby odblokować Eponę, kiedy to nastąpi, co trzeba zrobić,
ile to wszystko trwa i inne. A więc tak, od czego zaczynamy?
Skąd możemy wiedzieć, że Epona już niedługo ?
Nasze pierwsze zadanie, które możemy zaliczyć do zadań ,,Eponowych'',
to zadanie z Helgą i jej rodziną. Ogólnie zadanie jest od Helgi xd
W tym zadaniu Pan Kembell oszukał Helgę i jej rodzinę,
że ma do sprzedania piękny dom. Bez oglądania go, turyści
uwierzyli mu i podpisali z nią umowę. Ok, nie będę zdradzać Wam wszystkiego,
po prostu jak widzicie zadanie takie, jak napisałam,
to znaczy, że zaraz będzie Epona :) Po jakiś trzech dniach
robienia zadań z domem kupionym od Kembella, nastąpił ostatni dzień.
Po ostatnim dniu, od razu jak zakończyłam te zadania, pojawiło się całkiem nowe zadanie.
SMS od Hermana ze Stajni Jorvik. I tu wszystko się zaczyna,
przygoda z Eponą. Jeżeli dostaliście taki SMS od Hermana, to znaczy, 
że już dziś Epona :) Zadania do Epony są trochę mozolne, idą powoli,
a Ty się stresujesz, kiedy wreszcie się skończą.
Jednak to wszystko trwa tylko jeden dzień, nie licząc zadań z domem.


Taki SMS wygląda właśnie tak. Taki SMS wyskakuje nam po lewej stronie.


A tu już po 3 godzinach robienia zadań od Hermana ;-; Ale warto ! 

A teraz chciałabym Wam pokazać (głównie tym, którzy jeszcze nie odblokowali Epony)
najciekawsze i najładniejsze miejsca w Eponie. 
Na zdjęciach nie chodzi mi o mnie i o konia, tylko o okolice :)
Na zdjęciach ukazany jest też jeden z moich pięciu nowych koni z Epony :)


Na początek takie jakby najważniejsze miejsce w Eponie,
z tym miejscem kojarzy się cały teren. Nowa Grań. Tutaj kupujemy
Kuce Islandzkie, Sportowe Fryzy itp. 






Ogólnie Epona jest przecudowna. Ma piękne widoki, cudowne kwiaty,
piękne konie itp.. Przynajmniej moim zdaniem,
choć myślę, że każdego. Prawda ? 
To na tyle, jutro zrobię posta o nowych koniach z Epony,
mała zapowiedź: zakupiłam: 2 Kuce Islandzkie, 1 anglika,
1 Morgana oraz jednego Fryza Sportowego. 
Do jutra ! Dobranoc ! 

5 komentarzy:

  1. zrobilam wszystkie zadanka ale sms mi nie przychodzi :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomoc a ile te wszystkie zadania do epony trwają ?? A i jeżeli mam zadanie z dark core i koniem james to po tych zorobionych zadaniach będę mieć od razu z tym domkiem letniskowym ?

    OdpowiedzUsuń