23:17:00

Moje nowe konie i nowe konie w SSO !

Cześć !

Dzisiejszy post - tak jak obiecałam, jest o moich nowych koniach
z Epony. Na koniec dostaniecie małą zajawkę, małą niespodziankę!
Przejdźmy do głównego tematu: mówiłam już wczoraj, że zakupiłam nowe konie
w Eponie. Jest ich pięć. Jedne są tańsze, drugie droższe,
 ale na cenę na prawdę nie zwracałam uwagi, bardziej patrzałam na rasę, 
czy najbardziej na ich wygląd.
Oczywiście najbardziej podobają mi się Kuce Islandzkie,
przepiękne i królewskie, noszące ze sobą dumę. 
Oprócz nich zakupiłam Morgana, Anglika oraz Sportowego Fryza.
Co Wam będę więcej opowiadać ? Możecie zobaczyć sami ! :)


Sportowy Fryz 


Morgan


Kuc Islandzki


Kuc Islandzki


Anglik

A teraz zajawka od Zespołu Star Stable:
Nowa rasa, czy odnowiona rasa? Jak sądzicie?
Zdjęcie, które zamieścił zespół przedstawia dziewczynę na czarnym
koniu, na padoku w Dolinie Złotych Wzgórz. 
Koń jest zamazany i nie za bardzo coś widać. 
Sądzicie, że to jakaś nowa rasa, czy po prostu odnowienie?
Oto zdjęcie :


Jaka to rasa, jak myślicie ? Czekamy na nową rasę !  Dobranoc ! 

7 komentarzy:

  1. Śliczne koniki :) ja myślę ze to będzie chyba nowa rasa chociaż trochę mi te kontury przypominają jakby Szweda :) no ale to tylko moje przypuszczenie :P Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja raczej sądzę, że to nowa rasa, ponieważ żadnej nie przecenili :)
      ~ Sasha z innego konta pozdrawia xD

      Usuń
  2. Sądzę że będzie to jakaś nowa rasa konia :)
    No może będą odnowione Andaluzy ale raczej to będzie jakaś piękna nowa rasa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja raczej sądzę, że to nowa rasa, ponieważ żadnej nie przecenili :)
      ~ Sasha z innego konta pozdrawia xD

      Usuń
  3. Pięknie te Twoje konie :0
    Najbardziej podobają mi się islandy i sportowy fryz.
    Ja stawiam na lipicany lub odnowione angliki (och, wiem, wiem...)

    Mój blog o SSO-klik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. A ja raczej sądzę, że to nowa rasa, ponieważ żadnej nie przecenili :)
      ~ Sasha z innego konta pozdrawia xD

      Usuń