12:23:00

Sesja z Lydią .

Cześć !

Po niedługiej, lecz jak się okazuje bardzo uciążliwej, nieobecności
powracam ! Ostatnio jakoś nie miałam weny na pisane, tym bardziej,
że nie było o czym. W końcu nadszedł ten czas (przed wczoraj ;-;),
że wymyśliłam  w końcu coś dla Was. W czasie nieobecności wybiło mi 5000
wyświetleń, za to na prawdę bardzo dziękuje ! Szykuje coś dla Wasss...
Ale to dopiero jak wybije 1000 tysięcy, więc jeśli chcecie niespodziankę szybko,
to wiecie co robić (wyświetlać!). A więc przejdźmy do tego czegoś,
co jest tematem dzisiejszego posta! Sesja z Lydią Kinglake.
Lydia jest blogerką, jak i moją nową koleżanką. Poznałyśmy się w niedawnej przeszłości.




Jeżeli ktoś chce wiedzieć, jak wygląda Lydia z bliska, to proszę bardzo xD



Zdecydowanie moje ulubione zdjęcie ! 



To już wszystko z sesji :) Czekamm na jutrzejszą aktualizacje,
bo pewnie pojawią się nowe konie ! :D W sumie postanowiłam sobie,
że już nie będę kupować nowych, ale zawsze jak są nowe rasy to
się o nich marzy i się kupuje xD A jakbym miała kilka miesięcy zbierać sobie
SC, to bym umarłaaa ;-; Serio ;-; To nie był żart ;-;
Nie ważne, miłego dnia SSO Girls ! 

Brak komentarzy: