18:44:00

Matilda powraca, a Sasha ma przerwę !...

Cześć !

Dziś przychodzę do Was z całkowicie nowym Star Stable Show !
Całkiem nowy, dwa razy w tygodniu! A co niedzielę, Q&A,
czyli pytania od graczy Star Stable! Matilda powróciła
z zapałem do dalszej pracy, a my z zapałem do dalszego oglądania
naszych super filmików SSS (Star Stable Show)! 


Nowy sezon! Cieszycie się? Lubicie Star Stable Show i Matildę?
Ech... Tak... Wreszcie powiem o przerwie...
Tak, postanawiam zrobić sobie jakąś 3 dniową przerwę od bloga, jakoś do środy.
Dlaczego? Ponieważ komputer mi szwankuje, nie mogę grać przez to w SSO.
A więc wchodzę jakieś 3 razy dziennie na SSO, na jakieś 15 minut.
Razem czyli jakieś 30 minut dziennie, Niestety, podziękujcie
głupiemu komputerowi Sashy... ;-; 
Mam nadzieję, że niedługo uda mi się go naprawić,
lub naprawi się sam, tak jak ostatnio. Ale serio już nie mogę,
jak tak dalej będzie to się wścieknę, dostanę depresji i pójdę do wariatkowa ;-;
No dobra, a więc do... Środy? 

Brak komentarzy: