23:48:00

Zmiany...

Cześć !

Tak jak zapowiadałam: zmieniłam serwer, ciastko wita! :)
Parę osób pytało mnie: ,, To przez Mel?''. Nie, lubię Mel,
ale nie przyszło by mi do głowy opuszczenie moich znajomych,
tylko dla jednej (nie zaprzeczam, że fajnej) osoby.
Zrobiłam to z innych powodów. Głównie, dlatego, że moją
przyjaciółka, Astrid, zmieniła serwer, nie chciałam się z nią rzadko
widywać... Po drugie, to nie wiem czemu, komputer zacinał mi się na Miodku :\
Ale czekajcie... Przecież będę skakać po konserwach ! 
Raz jestem na Ciachu, raz na Miodku, a raz na Lasku ! W sumie dobrze,
bo mogę poznać fajnych ludzi, tu i tu :)
Kolejna rzecz: niektórzy może słyszeli o moim klubie, Czerwone Jeże?
Tak, usunęłam go z powodu skakania po konserwerach xD

Przejdźmy dalej: coś nowego i wspaniałego !
Konie Lipicańskie już w kolejną środę !
Ciekawa jestem ich ! Ale z tego co raczej widzę po filmie,
myślę, że są raczej podobne do tych w realu :) 
Co sądzicie ? Zobaczcie tu! :


Wiecie już jaką maść kupicie, czy wolicie zobaczyć je ,,na żywo''?
Z tego co wiem, na pewno będzie maść czarna (kara) i biała.
Może jakaś inna? Zobaczymy! Miłego weekendu! Do napisania !

Brak komentarzy: