20:27:00

Piękne Fiordy w mojej stajni !

Cześć !

Nie uwierzycie! Dziś odblokowałam prześliczne Konie Fiordzkie !
Bardzo dużo osób, często zadaje pytanie: ,,Jaki poziom reputacji trzeba mieć,
i gdzie ją trzeba zbudować, aby odblokować Fiordy?'' A oto odpowiedź:
Konie Fiordzkie, gdy zyskamy reputacje 3000, czyli ,,popularna'' u ludzi 
z Magicznego Portalu w Dolinie Ukrytych Dinozaurów, czyli u Kallitersów.:)
Ja dziś to wszystko wypełniłam, zadania na reputacje na Fiordy
robiłam około 2-3 tygodnie. Ja myślę, że to jest dużo, bo niektórzy
odblokują DUD na 15 lvl, a Fiordy mają dopiero na 18. Ja na dzień
dzisiejszy mam 16. Niedługo Eponaa ! :D
A więc przejdźmy znów do tematu. Dziś odblokowałam Konie Fiordzkie,
a to oznacza... No dobra... Nie mogłam żyć z myślą, że odblokowałam 
Fiordy, a nie zakupiłam ich... A więc od razu kupiłam 2000 SC
i popędziłam do Magicznego Portalu zakupić dwa Fiordy ! 
Był to bardzo trudny wybór, ponieważ wszystkie są cudne, ale miałam
SC tylko na dwa z nich. Po za tym, po co mi więcej takich samych Fiordów xD
Tak na serio, one wszystkie nie różnią się dużą ilością rzeczy.
Postanowiłam zakupić jednego ciemnego, drugiego jasnego, aby nie
wyglądały bardzo podobnie, mówię teraz o maści.
Bardzo zdziwiło mnie to, że Fiorda jakiego chciałam kupić
kosztował aż ponad 1400 SC. Reszta kosztowała ponad 700 SC.
Na prawdę nie wiem, od czego to zależy... On nie różnił się niczym
od innych... Nie  miał na sobie innego wyposażenia, ani nie miał
jakiejś nadzwyczajnej maści. Był po prostu normalnym Fiordem...
W końcu, po jakiś 20 minutach zdecydowałam się na dwa, całkiem inne
Fiordy. Oto i one:



Icewind - mój ulubieniec, najlepszy ze wszystkich Koni Fordzkich.
Najładniejszy, najpiękniejszy i najbardziej stylowy.
To jego kupiłam pierwszego i na pewno nie żałuje, ani
nigdy nie będę. Nie mogę się od niego oderwać, non stop
na nim jeżdżę. Kocham go !



Wintercake - zimowy koń, w letnich kolorach. Zastanawiałam nad nim
się długo, długo, myślałam także, aby wziąć całego białego,
lecz wybrałam tego. Nie podbił on mojego serca, tak jak
poprzedni Fiord, Icewind, ale bardzo mi się podoba, bardzo.
Tak jak wszystkie Fiordy. 

Te oto konie już niedługo możecie zobaczyć w zakładce o moich koniach.
Tam one będą zapisane, będą także wyszczególnione ich płeć,
specjalizacja itp. Więc zapraszam :) To na razie jest tyle !
Mam nadzieje, że moje nowe nabytki, podobały się, tak jak mi :)
Do kolejnego posta ! :)

2 komentarze: