11:21:00

Jak to jest spotkać Thompsona w nocy?

Cześć!

Wczoraj w nocy znów udałam się na poszukiwanie bezgłowego (xD) Thompsona.
Było to dokładnie o 24.00, a 2 godziny wcześniej znów znalazłam go na Bagnach
w tym samym miejscu co wczoraj. Nie słuchajcie ludzi, którzy mówią, że trzeba
przemierzyć jakąś trasę, aby go znaleźć. Nie, to nie prawda.
Ja jechałam od strony Nowej Grani, a on jechał sobie grzeczne zaraz przy wejściu na
Bagnach. A więc nie jechałam jakiejś tam drogi od Profesora czy coś.
W DZW o 24:00 było to samo. Z moją koleżanką stałyśmy sobie
cały czas w tym miejscu, którym prawdopodobnie będzie przejeżdżał.
Inni biegali, biegali, a my sobie stałyśmy i czekałyśmy, aż sam się znajdzie.
Nie musiałyśmy na niego długo czekać, ponieważ kilka sekund po jego krzyku nadjechał. 


Patrzcie jakie piękne niebo nocą nad Doliną Złotych Wzgórz!


Czekałyśmy z moją koleżanką Elizabeth około 15 minut.
Odliczałyśmy czas i rozmawiałyśmy sobie o Galopującym Tomie.
Poznałam nawet koleżankę Eli, która siedziała obok niej. 


Kolejna próba zrobienia zdjęcia Thompsonowi. Niestety znów nie udana :(
To jest taki krótki i ekscytujący ułamek sekundy, że po prostu próbuje i nie wychodzi :\
Ale dzisiaj pojadę sama do DZW i spróbuje mu zrobić takie z oddali,
jak zaplanowałam. Trzymajcie kciuki! <3


Ekscytujący Galopujący Thompson nocą! On jest straszny w dzień, a co dopiero w nocy!


A tu taka kartka podarunkowa dla Toma xD Sama robiłam,
głównie z nudów, ale też dlatego, że to zdjęcie wydawało mi się jakieś puste xd
KOCHAMY THOMPSONA! (xD)
Ok, to tyle! Pamiętajcie o dzisiejszej imprezie na halloween!
Zamek Srebrnej Polany o godzinie 18:30, wymagany strój to halloweenowy!
Błagam, nie zawiedźcie mnie i przyjdźcie ! <3 


4 komentarze:

  1. Masz może zdj z 2 ostatnich spotk?

    OdpowiedzUsuń
  2. A to spotkanie nie ma być o 16:30...? Tak pisze w tamtym poście... ;d

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń