10:38:00

Po Eponie w halloween - sesja z Kate.

Hej!

Dzisiaj wreszcie halloween! Nie zdziwcie się jak dodam dzisiaj dużo postów B)
Wczoraj wieczorem z Kate przygotowałyśmy dla Was halloweenową sesje.
Może nie razi halloweenowym nastrojem, ale jest fajna. Przynajmniej ja tak myślę.
Tak na prawdę główna atrakcja całego postu jest na końcu. Jest to bardzo długo
oczekiwane... Zdjęcie Thompsona z oddali! Jeeej! Udało się!
Ale im szybciej zaczniemy tym szybciej dotrzemy do tego zdjęcia.
Mam już 6 amuletów od Toma, jeej! :)



Najpierw pojechałyśmy drogą od strony Zajazdu pod Wilkiem.
Wstąpiłyśmy jeszcze do tego dziwnego, niebieskiego miejsca,
ale niestety zdjęcie, które tam zrobiłyśmy trochę nie wyszło, więc... ;-;


Następnie przez Bagna aż do Nowej Grani. Potem jeszcze wróciłyśmy
na bagna po Galopującego Thompsona ;)





Z Grani miałyśmy jechać do Księżycowego Sierpa,
ale coś zaciągnęło nas, aby wejść na tą altanę na wzgórzu. 
Po wielu próbach wreszcie się udało :) Obydwie byłyśmy tam pierwszy raz,
ponieważ zawsze gdy próbowałyśmy tam wejść się nie udawało.
Ale ,,co dwie głowy to nie jedna'', razem się udało :)
A teraz uwaga, uwaga... Długo wyczekiwany moment... Thompson na bagnach!


Patrzcie jaki on jest supeerrrrr *-*




Osiągnęłam swój cel i zrobiłam zdjęcie Tomowi z oddali.
A jedna dziewczyna, którą spotkałam na drodze mówiła:
,,Nie da się zrobić Thompsonowi zdjęcia z oddali''. xD A jednak się da xd ;)
Ok, to na tyle! Dzisiaj jeszcze pewnie się pojawię z halloweenowym postem,
ale to jeszcze zobaczymy ;) Na razie życzę miłego halloween! ;)

3 komentarze:

  1. Super wyszła ta sesja bardzo mi się podoba :) a zdjęcia thompsona w oddali są poprostu obłędne, boskie xD :) <3 <3. Kate :)

    OdpowiedzUsuń