10:52:00

Don't Judge my Challenge | Lana Hawkson

Cześć.

Tak, wreszcie udało mi się zrobić posta z challenge. 
Sami widzicie, że ostatnio pojawiło się dużo tematów, a ja chciałam nadrobić
ilość postów w październik po mojej przerwie. Zaczął się już nowy miesiąc
(listopad) i spróbuje trochę wytchnąć, chociaż szczerze wątpię, ponieważ
ostatnio jestem bardzo zabiegana i mam dużo rzeczy na głowie. Jednak zawsze
próbuje znaleźć trochę czasu dla Was tutaj, jak i dla moich przyjaciół w grze.
Jednak co się okazało, nie umiem nie grać w SSO dłużej niż 2 godziny 
(totalne uzależnienie xD). No dobra, przejdźmy wreszcie do tematu.
W sumie challenge stworzony przez Lane Hawkson nie jest już taki nowy,
ponieważ minął już termin (xD). Przepraszam za to, że tak późno dodaje,
ale jak już mówiłam, nie miałam gdzie tego posta tu wcisnąć.
Ten challenge polega na tym, aby przebrać swoją postać brzydko i bez gustu,
a potem ubrać ją modnie i ładnie. Najlepsze przemiany zostaną nagrodzone.
Będą także wyróżnienia, za które także dostaniecie małe niespodzianki.
Mam nadzieję, że o ważnym nie zapomniałam, ale na wszelki wypadek
macie link do posta Lany: post z zasadami *klik*. Nominowała mnie tak jakby
Lana Hawkson, ponieważ nominowała ,,wszystkich'', a więc mnie chyba też xD
Pamiętajcie, że każdy kto chce może wziąć udział (o ile już nie jest za późno xd)!
A oto moja metamorfoza:


Mam nadzieję, że zajmę któreś tam miejsce, albo zostanę wyróżniona xd
W sumie każdy tego chce, bo to miłe i w ogóle. Trzymam kciuki za wszystkich! :)
To tyle! Do kolejnego posta! 

Brak komentarzy: