18:55:00

Nowy Fryz Sportowy!

Heej!

Jak widzicie naprawiłam właśnie SSO. Dziękuje za komentarze, skorzystałam
i się udało :) Potem zaczął się zacinać komputer, ale potem znowu naprawiłam xD
A więc: dzisiejsza aktualizacja daje nam 3 nowe maści koni. 
Brązowego Walijczyka na Południowym Kopycie, białego Fryza Sportowego
z Księżycowego Sierpa i brązowego (?) Lipicana z Nowej Grani. 
Ja postawiłam na Fryza. Gdy go kupiłam.. Ech... CUDOWNY! ^-^
Prześliczny. Mógłby mieć tylko trochę ciemniejszy pysk. 
Ale i tak jest śliczny :) Jestem bardzo zadowolona, polecam. 
Jeżeli chodzi o pozostałe maści: Walijczyk ma identyczną maść, jak jeden z Morganów
w Jodłowym Gaju, a Lipican jest jakiś taki... Pomarańczowy ? xD
Jak wygląda Fryz? Oto on:


Swojego Fryza nazwałam Winterstar, czyli po polsku Zimowa Gwiazda. 
Do kolejnego posta! :) 

5 komentarzy:

  1. Właśnie planuje tak kupnem tego ślicznego Fryza \*-*/ , ale najpierw zamierzam kupić Fiorda :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sasha , czym byś mogła wyczyścić swoją pocztę w grze ? Próbuje do ciebie coś wysłać , ale niestety nie mogę bo masz zapełnioną :/

      Usuń
    2. Wyczyszczę, jeżeli w ogóle gra się załaduje, albo mi komp nie padnie ;-; Gratki Fiorda c; I przepraszam, że tak rzadko wchodzę na ciacho, ostatnio byłam, ale Cb nie było ;c Tęsknie... <3

      Usuń
  2. To w końcu gdzie można kupić tego białego fryza...?

    OdpowiedzUsuń