17:28:00

Zimowa sesja na Fiordach.

Cześć.

Dzisiaj z Astrid i przypadkową osobą na Fiordzie (xD) zrobiłyśmy zimową sesję 
w Dolinie Ukrytych Dinozaurów. W kilku częściach Polski już pada śnieg,
a więc myślę, że tematyka jest idealna. Choć jest dopiero 11 listopada
u mnie także właśnie pada śnieg. Może nie leży tego śniegu po kostki, jak np. w Białymstoku,
ale śnieg prószy i zaczyna się robić biało. A u Was jest już śnieg ?




Kilka razy się zgubiłyśmy, ale to pominiemy xD



Mam jeszcze jedno zdjęcie, niestety nie mogę go dodać,
ponieważ zanim zdążyłam je obrobić, to program się zawiesił
i teraz nie można wejść... ;\ Podczas robienia zdjęć znalazłyśmy także 2 gwiazdki.
W Lodowym Lesie i koło tych 'sopli' na zdjęciu wyżej. 
Ogólnie sesja była fajna, ponieważ od razu odkryłyśmy nowe fajne miejsca.
Ja także odnalazłam zaginione zadanie w DUD. Było fajnie :) Dzięki Astrid :) <3
Do kolejnego posta! ^-^

4 komentarze:

  1. super sesja zimowa i ogólnie bardzo ładne zdjęcia:). Kate:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musimy to powtórzyć :D Tym razem postaram się być na kompie żebym mogła także jakieś zdj porobić X3 <3

    OdpowiedzUsuń