22:30:00

Post organizacyjny: zmiany, poprawki i informacje.

Cześć.

Mam dla Was taki luźny, informacyjny post. Zacznijmy od samego początku.
Po halloween miałam małą przerwę prawda? Oczywiście zapomniałam
dodać postu z mojego halloweenowego postu. Tak, odbył się i był spoko,
teraz nie będę się bardzo rozpisywać, a więc macie tutaj posta z klubu SJ, Lana tutaj bardziej opisała rajdzik ---> *klik*
Kolejna rzecz: Najprawdopodobniejszy plan postów na listopad i grudzień.
~Przynajmniej 4 posty w tygodniu
~ Mniejsza ilość postów z powodu nauki i braku czasu
~Posty o aktualizacjach dodawane później niż zazwyczajOczywiście plan wyżej jest tylko przewidziany i oczywiście, jak tylko znajdę więcej czasu, to zacznę dodawać więcej postów!
Kolejna (najważniejsza) rzecz, to kronika Shadow Jokers stworzona przeze mnie. 
,,Blog ten poświęcony jest klubowi Shadow Jokers.
Ta strona internetowa to nie jest blog klubu, lecz kronika. 
Będziemy tu wstawiać wydarzenia, nie tylko ze spotkań, ale i inne wydarzenia
z życia klubu SJ. Prawidłowy blog klubu znajduje się tu: SSO SJ.
Tam także znajdziecie wydarzenia klubowe. Pomysł o kronice klubu dała Sasha i także
głównie ona prowadzi tą internetową kronikę. Możecie zobaczyć tutaj całkiem inne 
zdjęcia niż na blogu klubu. Do zobaczenia!'' <--- tekst: ,,o blogu'' 
- Shadow Jokers Internetowa Kronika. Link ---> http://sjinternetowakronikaklubu.blogspot.com/.
Wbijajcie! To tam będę teraz dodawać wszystkie posty ze spotkań i inne rzeczy
związane z klubem. To na tyle! Dobranoc ! :3

Brak komentarzy: