15:51:00

Mustangi już jutro !

Witajcie.

Na początek chciałam przeprosić za chwilową i niezapowiedzianą
nieobecność. Miałam mało czasu i prawie nie wchodziłam nawet na komputer,
po drugie gra znów się zaczęła przycinać, więc zanim się uruchomi to już wygasa...
Ale to nie o tym ten post.. Już jutro nowa rasa w Jorvik! Mustangi!
Dostaliśmy dwie zajawki z czego wnioskujemy dwie maści,
jedna z nich podobna jest do maści jednego z Kuców Islandzkich. Ciekawe, czy będzie
jeszcze jakaś maść której nie pokazali. Sądzę, że tak, ponieważ już dawno mówi się
o 3 maściach. Co o tym myślicie? A więc przypomnę Wam tą pierwszą zajawkę,
którą dostaliśmy... Dwa (?) tygodnie temu. 


Ale przecież to nie jest jedyna zajawka tej cudnej dzikiej rasy!
Dostaliśmy kolejny film na którym możemy zobaczyć kolejną maść Mustangów
oraz ich chody. Zajawka została dodana na YouTube'a 22 godziny temu,
a więc nie jestem pewna, czy widzieliście.


Film miał się pojawić wczoraj wieczorem, niestety nie dało rady ;\
I co myślicie o Mustangach? Wiecie już jaką maść kupicie? Ja jeszcze nie wiem
do końca czy w ogóle uda mi się jakiegoś zdobyć, jak mi się włączy gra to
stawiam na tego w łaty ;) No to do jutra! Czekamy na super aktualizacje!

Brak komentarzy: