22:31:00

Stajnie są super, ale... ŚWIĘTA W JORVIK!

Cześć.

Tak, komputer wreszcie zadziałał, posty będą zdecydowanie rzadziej
niż zwykle, dopiero po 24 grudnia będzie normalnie. Ale przejdźmy do tematu posta.
Jak zapewne większość już wie, w SSO główną rzeczą w dzisiejszej
aktualizacji to nowe stajnie. Są super, lecz większość graczy skupiła się na
nadchodzących świętach. Całe Jorvik w świątecznych dekoracjach, świąteczne zadania,
Święty Mikołaj w Jarlaheim... A w tym poście zobaczycie to i to. 
Zacznijmy od stajni ;) Czekaliście na nie bardzo długo i są tak piękne, jak się spodziewaliśmy.
Gdy pierwszy raz wchodzi się do nowej stajni pokazuje nam się takie ,,ogłoszenie'':


Gdy to wszystko przeczytamy idziemy dalej. Ja pierwsze co zrobiłam, to
zwiedziłam całą stajnie. Jest bardzo duża.


Na początek stajnia zmieści 14 koni, plus ten, na którym jeździsz.
Po rozbudowie zmieści się tam 16 koni, plus ten, na którym jeździsz.
Po 3 i ostatniej rozbudowie zmieści się 18 koni i ten na którym jeździsz.
Rozbudowa kosztuje 249 SC i można jej dokonać u John'a, który stoi przed
każdą stajnią.



A teraz przejdźmy do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia!
To chwila na którą gracze czekali cały rok. Nie tylko gracze,
ponieważ dorośli i dzieci, które nie grają w Star Stable także niecierpliwie oczekiwały
na święta, lub choćby na adwent. W SSO pojawiły się już świąteczne questy
oraz dekoracje. Brakuje nam tylko jeszcze zmiany konia w renifera i śniegu.
Wtedy byłyby czyste święta! Na pewno jeszcze dodadzą te rzeczy,
ponieważ dopiero 1 grudnia. Według mnie najwięcej świątecznej radości znajduje
się w Miasteczku Srebrna Polana i w Jarlaheim. Dlatego właśnie tam zrobiłam zdjęcia :)


Dekoracje w Jorvik są prześliczne! To są moje pierwsze święta w Jorvik,
a więc bardzo się ekscytuje, ponieważ czekałam na to już od miesiąca.


Jak to ja wykupiłam już wszystkie rzeczy ze świątecznych sklepików xd



Świąteczne zadania dostępnie są jedyne dla Star Rider.
Niestety mi jutro się kończy, więc nie wiem, czy będę mogła jutro wykonać
te zadania, być może dopiero za kilka dni ;c


W Jarlaheim znajdziecie także Mikołaja, który ma dla Was świąteczne zadania.
Możecie tam także wymienić świąteczne Życzenia na prezenty w postaci wyposażenia
i ubrań.


No na tyle. Jutro możecie spodziewać się świątecznej sesji z okazji 1 grudnia :)
Do jutra kochani !

Brak komentarzy: