13:03:00

Sylwester w Forcie Pinta.

Cześć!

Wczoraj wieczorem zrobiłam dla Was... Mini Sylwestrową sesje.
Na dyskotece w Forcie Pinta. Mam dla Was trochę zdjęć i potraktujcie je jako sesję.
Było bardzo Sylwestrowo. Muzyka grała, kolorowe światła błyszczały,
a nawet z oddali było widać fajerwerki, które puszczały gracze. 
Czułam się jak w prawdziwego Sylwestra xd Mam dla Was dość dużo zdjęć,
jak już mówiłam, możecie nazwać je sesją Sylwestrową. 


Moje ulubione zdjęcie c: Selfie z Ochroniarzem xd




Mmm... Nawet nie wiecie jak ta babeczka i Cola była pyszna!



Tańczmy, tańczmy w Sylwestrową noc!



Wiem, wiem. Zaszalałam trochę ze zdjęciami xd
Nie ma trochę sensu wrzucać kilka prawie identycznych, ale cóż.. xd
No dobra, to na tyle. Muszę się wziąć za kolejne dwa posty..
Ostatnio jestem jakaś roztargniona i leniwa xD Do potem! 

Brak komentarzy: