01:06:00

Sylwestrowe kreacje.

Cześć! 

Wreszcie znalazłam trochę czasu na napisanie posta, którego planowałam
napisać już wczoraj. Przygotowałam dla Was trzy Sylwestrowe kreacje,
idealne na Sylwestrową zabawę. Jestem pewna, że niektórzy z Was zastanawiają się
jak spędzić Sylwester w Star Stable. Otóż mam pomysł. W piątek i sobotę
dyskoteka w Forcie Pinta jest otwarta, a głośna muzyka i kolorowe światła wreszcie zadziałają.
Ubierzcie się w kolorowe i błyszczące stroje. Możecie ubrać jeden z tych, które teraz Wam pokażę.


Pink Imagination - Zdecydowanie moja ulubiona Sylwestrowa kreacja dotychczas!

Jeździec:

kapelusz - Miasteczko Srebrna Polana
sukienka - Sklepik Sylwestrowy
spodnie - Jorvik City Plaza
buty - Miasteczko Srebrna Polana
rękawiczki - Miasteczko Srebrna Polana

Koń:

ogłowie - Jorvik City Plaza
siodło - Jorvik City Plaza
czaprak - Fort Pinta
owijki - Jorvik City Plaza


Red Elegance - Ta kreacja jest bardziej spokojna i elegancka, ale także idealna na Sylwestrowy wieczór.

Jeździec:

kapelusz - Jorvik City Plaza
sukienka - Sklepik Sylwestrowy
buty - Miasteczko Srebrna Polana
rękawiczki - Miasteczko Srebrna Polana

Koń:

ogłowie - Fort Pinta
siodło - Jorvik City Plaza
czaprak - Jorvik City Plaza
kokardy - Jorvik City Plaza


Luxury Blue - Jednym słowem: strój ,,na bogato''.

Jeździec:

kapelusz - Stajnia Moorland
sukienka - Sklepik Sylwestrowy
buty - zadanie

Koń:

ogłowie - Księżycowy Sierp
sioło - Księżycowy Sierp
czaprak - Fort Pinta

To tyle! Mam nadzieję, że się podobało! Dobranoc :) 

Brak komentarzy: